nahojdat Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Nå er 1.0.7 versj av firefox kommet på norsk. Den kan lastes ned her. Edit: Der kan også thunderbird 1.0.6 lastes ned for de som ikke har tenkt så mye på den (satt med 1.0.2 selv).. Endret 23. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Genialt! Er mødt til å få oppdatert snartest Firefox går jo automatisk nesten, men thunderbirden visste jeg ikke var ute Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 beta 1.5 er også ute av både firefox og thunderbird, dog ikke på norsk. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Firefox går jo automatisk nesten Vel, selv har jeg aldri opplevd at FF har automatisk oppdatert noe på noen av de 3 pcene her, selv om det er valgt i innstillinger.. Det er eneste tingen jeg kommer på er dumt med FF... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Firefox går jo automatisk nesten Vel, selv har jeg aldri opplevd at FF har automatisk oppdatert noe på noen av de 3 pcene her, selv om det er valgt i innstillinger.. Det er eneste tingen jeg kommer på er dumt med FF... dette er fikset i testversjonene av firefox og thunderbird 1.5. man trenger ikke lenger å installere hele pakka, men laster ned kun "updates". begge testversjonene er forøvrig veldig stabile. de fleste populære utvidelsene er også oppdatert for testversjonene. de fleste themes er fortsatt ikke kompatible Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 offtopic: noen som bruker 1.5 beta her? jeg gjør, mye fin funksjonalitet osv Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 offtopic: noen som bruker 1.5 beta her? jeg gjør, mye fin funksjonalitet osv bruker firefox 1.4 branch, får updates hver dag. funker bra. thunderbird 1.4 branch også. sjekk mozillazine.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå