Gå til innhold

Itbutikken = treg levering?

Anbefalte innlegg

Noen andre som har problemer med alt for sen levering og elendig kundebehandling hos itbutikken.no? Bestillte komplett pc, ferdig skrudd sammen der for snart to måneder siden. Pcen er ikke kommet, men alle varene er inne på lageret hos dem. Har sendt en rekke mail, men de svarer bare at de skal sende den så fort som mulig... Angrer virkelig at jeg bestillte fra dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ItButikken er treg... men to mnd. er vel i meste laget.....

Virker som de er opptatt av et enormt vareutvalg... men hva hjelper det når ingenting er på lager :sad:

De er jo danske, så litt lenger tid tar det uansett, (frakten altså... ingenting stygt sagt om dansker... :smile:)

MEN 2 MND????

Lenke til kommentar

Bekreftet orderen rett etter den ble bestillt. Bestillte samtidig skjerm fra databutikken.com fordi de var litt billigere. Det tok 4-5 dager! Egentlig var ikke prisforskjellen mellom de to nettbutikkene så særlig stor, så nå angrer jeg virkelig på at jeg ikke bestillte alt hos databutikken :sad:

Lenke til kommentar

mitt "tips" er hvertfall å bestille varer som er på lager så sant det lar seg gjøre.

Jeg regner med sånn ca. 1-2 dager for at dem skal gjøre ferdig en ordre (hvis det er mye kan det ta litt lenger tid), og 2-3 dager med posten.

Bestiller jeg f.eks. et grafikkort og en harddisk som er på lager mandag morgen fra f.eks. komplett, så regner jeg med å ha det rundt fredag eller lørdag. Stort sett postgangen jeg syns er tregest...

det er hvertfall min erfaring.

til hovedinnlegget må jeg si at det er uhørt å vente 2 måneder på en PC, selv om den blir bestillt ferdig montert. Klag og bestill hos noen andre er mitt forslag men...

bertie

Lenke til kommentar

Bare send en mail om at du ikke vil ha pc'n siden dem ikke klarer å sende den. (Nevn at du er villig til å ta den mot et godt fradrag i prisen) :wink:

Så bestiller du fra en annen plass og driter i hele sjappa. Har en butikk ikke lyst på pengene mine, så skal dem pokker i meg ikke få dem heller. ! :wink:

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe et annet sted ja. Sendte nok en mail til dem i dag, får jeg ikke svar innen morgendagen kjøper jeg et annet sted. Leste forresten om butikken på webshopguiden på hardware.no Mange som har dårlig erfaringer med dem, spesiellt når det gjelder retursaker. Får nok ikke noen god karakter av meg heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...