Mafo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gir Razr konkurranse NEC lanserte i går L1, som med en tykkelse på knappe 12 mm er verdens tynneste foldetelefon. Telefonen har foreløpig bare blitt lansert i Hong Kong, men både Australia, Kina og flere forskjellige europeiske land står for tur. Les artikkelen her Lenke til kommentar
spacecom Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bra med konkuranse. Den er fin hvis man fjerner veltebøyeren og hel-sort farge. 32MB er altfor lite, ja. Hvis NEC ikke greier å putte 100MB eller minnekortstøtte i den, bør de også ikke bruke penger på å putte en MP3-spiller i den, synes jeg. Altfor ubrukelig MP3 med 32MB. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Denne var lekker. Kanskje en fremtidig Fredags-Flørt? Spesifikasjonene var ikke imponerende, men det trenger de heller ikke være. Telefonen synes jeg var veldig fin på bildene. Håper også den gir et godt kvalitetsinntrykk, da dette er spesielt viktig på slike telefoner. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Snasen telefon, det der Men minnet duger ikke Har sammen kapasitet på 7600, det duger om man har VGA-kamera, men mp? Også mp3, da 7600 har ikke plass til en halvtime i dugbar kvalitet om man vil ha plass til litt bilder også :ohno: Pluss at telefonen sikkert blir gjørmetreig når man har fyllt den opp. Men den utklasserer jo Razr :!: Den skilter jo ikke med mer enn 5-6 MB Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Siemens CC75 er også flatere enn Motorola V3 (12,6mm vs 13,9mm). Uten sammenligning forøvrig, men CC75 blir i allefall den flateste mobilen tilgjengelig i Norge Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Synes egentlig ikke denne var så sjef jeg. Litt for firkantet for min smak. Tror nok fremdeles at "my heart belongs to razr v3". At jeg ikke har en slik allerede kommer rett og slett an på det evige problemet. Kronasjer. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hva med den LGen da? heh, er mange som henger seg på razr for tiden. er vel egentlig razr det apple skulle ha krevd å bruke for sin "ipod mobil" Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Man kan få den for 525Dollar, det samme som 3150kr på Plemix Er dette billig elr?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg