redouane Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei. Jeg har et bluetooth-problem. Med en Billionton USB bluetooth adapter kan jeg overføre fra laptopen til min SE K700i, men ikke andre veien. Litt frustrerende... Noen som har peil på hva dette er eller har selv erfart dette? Jeg får bare "tilkobling mislyktes" når jeg prøver sende fra mob til pc. Takker for svar. Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har du installert drivere til Billionton USB bluetooth adapter'en selv eller fant pc'en enheten automatisk? Typisk med slike usb-overføringsfeil er at man MÅ installere alle drivere 100% korrekt. Lykke til! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg må med servicepack 2, gå inn og velge at jeg vil motta filer, og deretter sende fra mobilen. Kanskje det kan hjelpe? Lettest er det normalt å bruke sync-programmer fra produsenten, hvis du først får de til å virke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå