Gå til innhold

hvor kan jeg lære å lage ornate mithril?

Anbefalte innlegg

har nå endelig kommet opp til level 40 og kan bli armorsmith, og i oppdraget skal jeg lage Ornate Mithril helm/boots/breastplate, men jeg finner ikke noe sted jeg kan lære det, har vært hos treneren i Booty Bay, men han kan ikke lære med det...

noen som vet?

edit: oppdraget er her: http://www.goblinworkshop.com/quests/the-a...morsmith-2.html

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tips: bry deg ikke med å få alle recipene, få heller noen som har gjort questet til å crafte "slutt"-itemsene til deg. Sparer maaasssee tid og penger på denne måten.

Teit å si det. Gjør det du har lyst til å bli armorsmith. Kan ikke hjelpe deg med questet ditt tho'

Lenke til kommentar

har funnet ut av questet, og uansett hva folk sier om armorsmith, så blir jeg det, jeg spiller slik jeg synes at det skal spilles og slik jeg synes er morro, selv om jeg kanskje ikke tjener mest gull på det, kjøpte jo ikke spillet for å tjene masse gull heller :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SilverCRX og HKon-, tror dere misforstod meg. I armorsmith-questet må man skaffe diverse craftede items, og for å lære å lage disse tingene må man gjøre flere under-quester (hvor man bl.a. må levere tonnevis av mithril). Om man får noen som har gjort armorsmith-questet, og dermed skaffet recipene, til å crafte itemsene til hoved-questet, så sparer man mye tid og penger. Og blir fortsatt armorsmith.

Lenke til kommentar

jeg har nettopp fulgt "guidene" på thottbot og blitt armorsmith... kosta meg en del, men det var fordi jeg ikke orket å mine all mithrilen selv.

fant ut at jeg måtte ha en ca 300 mithril bars for å gjøre alle questene.

tok tid, men uendelig godt å være ferdig med dem. fikk en del xp for dem også.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...