pleiadene Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hvor mye bør jeg betale for en canon eos d60 med 35-105linse,det er tatt ca 22000 bilder med det,ser bra behandlet ut Lenke til kommentar
olemm Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 IMHO er ikke dette huset verd spesielt mye, og særlig ikke i forhold til hva mange ønsker seg for D60-ene sine, de var tross alt dyre da de kom. Jeg vil ikke si noe eksakt beløp, men noen tanker om det allikevel; 1) strøkne 10Der går for 4000-4500 kroner brukt nå. Dette kan muligens være litt overpris for en 10D med tanke på at; 2) et nytt 350D som på mange måter er et betydelig bedre apparat ligger på drøye 6000 kroner (husker ikke akkurat nå, nærmere 7 kanskje), dessuten 3) risiko ved bruktkjøp av såppass gamle hus er en faktor, og 22k eksponeringer er en del, særlig da den eneste måten dette måles på er ved nåværende eiers påstand. Apparatet har ikke noen teller (i det miste ikke som konsumenten har tilgang til). Det KAN slokne i morgen, og da har du ingen returrett eller rett på gratis reparasjon, og reparasjonen kommer garantert ikke til å lønne seg.. Objektivet kjenner jeg ikke til, kjenner til en eldre sigma 35-105 og canon 28-105, men det kan godt være et eldre Canonobjektiv. 35 mm vidvinkel er svært, svært lite vidvinkel på et dSLR, og ofte er slike objektiver med fordi man heller kvitter seg med disse enn med lokket til kamerahuset, men det er vanskelig å si uten mer detaljer om objektivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå