janeide Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg får ikke installert nye drivere til min bærbare, noe som medfører at skjermkortet mitt ikke fungerer optimalt. Jeg får denne feilmeldingen: INF error Video driver not found Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Du kan ikke installere standard drivere til et Mobility kort. Enkel løsning er å laste ned omegadriver. ( http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php ) Endret 22. september 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
janeide Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 OK. Da prøver jeg disse driverene. Men hvorfor kan jeg ikke bruke standard driverene til et Mobilitykort? Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 det kan du, men da må driverene moddes først Lenke til kommentar
janeide Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Hvordan gjør jeg det da? Skjermkortet ble ikke noe bedre med omega-driverene nemlig Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvordan gjør jeg det da? Skjermkortet ble ikke noe bedre med omega-driverene nemlig Tvilsomt at du får bedre ytelse med Catalyst driveren enn Omega.. Hva mener du med "ikke noe bedre"? Har du problemer av noe slag eller er det ytelsen du tenker på? Lenke til kommentar
janeide Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Når jeg spiller Far Cry, forsvinner bildet. Kommer masse farger på deler av bildet, noe som gjør at jeg mister mange prosent av synsfeltet! Veldig irriterende! Spesielt når jeg spiller Multiplayer med en kamerat, og eg vinner! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Last ned hovedkort driverne! Vis du har intel brikkesett: www.guru3d.com Lenke til kommentar
janeide Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Hvilken driver funker best da? Har Intel Centrion 2 GHz. De jeg har prøvd hjalp ikke Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Denne skal funke med chipsettet ditt: -http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1174 Etterpå laster du ned nyeste omega driver fra den samme siden. Det skal funke som som bare rakkern Lenke til kommentar
janeide Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Prøvd det og Men det hjelper ikke. Får høye søyler med diverse farger som bare popper opp på skjermen... gjør det nesten umulig å spille... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kan jo være noe fysisk galt med skjermkortet ditt. Er det en ny bærbar? Lenke til kommentar
janeide Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Helt ny bærbar ja. Valgte å kjøpe et skjermkort med 128 mb, sånn at jeg kunne bruke det til litt spilling, men forløbi er det jo ikke verdt de pengene for så si det sånn Det skjer forøvrig på andre spill og, så det er ikke noe gale med Far Cry installasjonen heller. Endret 25. september 2005 av janeide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå