Kamelegget Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det noen som har noen tips når det gjelder lydkort som støtter sonar? Tenker meg et rimelig lydkort helst ikke over tusenlappen, som fungerer greit overens med sonar. Har hørt at terratec skal være rimelige og greie, men det er litt vanskelig å finne god info på nettet. Glad for tips! Lenke til kommentar
radiated Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 http://www.asio4all.com/ På denne siden finner du drivere som gjør at du får ASIO-støtte med nesten hvilket som helst lydkort (også integrerte). Lydkvaliteten kan du derimot ikke gjøre noe med, så et dedikert lydkort vil ikke være bortkastet. M-audio Audiophile 2496 el. 192, ESI Juli@ eller Terratec Producer Phase 22 er gode valg. Lenke til kommentar
Kamelegget Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har for øyeblikket et sb audigy kort, som i og for seg gir god lyd til spill og den slags, men når jeg spiller inn lyd både i sonar og i cubase, så får jeg allslags feedback og forsinkelse på sporene i forhold til hverandre osv, så det virker helt ubrukelig i den sammenhengen. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Prøvde du ASIO-driverne jeg linket til? Lenke til kommentar
Kamelegget Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Nei, jeg er ikke så teknisk avansert av meg, så jeg orket ikke mer dill og dall for å få det eksisterende kortet til å fungere, så nå har jeg kjøpt meg et terratec phaser 22 kort som jeg gleder meg til å prøve. Ellers tusen takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå