rubjell Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 windows låser seg med jevne mellomrom, har en tendens til å gjøre det etter at jeg har lukket utforskeren, cpu ligger på normalen så det er ikke det jeg har kjørt adware, og fjernegt alt den fant hva kan være galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er mye som kan være galt. Jeg er desverre ikke noe orakel, selv om jeg bruker Delphi . Men om du kan si hvilken maskinvare du har, så kan jeg kanskje hjelpe deg. (cpu, minne, psu(merke og effekt)...). Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvordan "låser seg" mener du? Fryser den (musen står stille, ingenting som kan gjøres)) Blåskjerm? Explorer.exe-krasj (typisk hvis oppgavelinjen forsvinner)? Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 det er nok et explorer krasj jeg har ja, og nå kommer de ganske hyppig, musen virker men oppgavelinjen forsvinner, og ingen prog går ann å starte, hva kan jeg gjøre for å rette feilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå