N* Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 I dag har jeg prøvd å komme meg til stratholme tre ganger. hver gang har spillet kræsjet mens jeg fløy over Darrowmere lake. så denne gangen skulle jeg være smart, og ri fra Chillwind camp til WP. men når jeg kom til Andorhal kræsjet spillet igjen. og nå, hver gang jeg prøver å logge inn kræsjer spillet før jeg i det hele tatt rekker å se den stakkars paladinen min jeg har prøvd å skru av alle mods, men det hjalp ikke. det samme har forresten skjedd med en annen karakter jeg har, han står fast i Trisfal glades. og det var denne patchens problemer, takk Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hva vil det si at spillet kræsjer? Får du feilmelding? Fryser hele PC'n? Blir du bare kastet ut i windows? Prøv å beskrive litt tydeligere hva som faktisk skjer når det 'kræsjer', så er det lettere å hjelpe Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 slett addons, wtf og wdb mappa eller whine til GM Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg ville lagt inn wow på nytt. Det tar vel bare en 45 min til en time om jeg husker riktig. gjorde det i forgårs. Mitt spill krasjet 3 ganger etterhverande når jeg prøvde å logge på figuren min. Etter at jeg la det inn på nytt er det null problem. Brukte ingen add-ons og kommer forhåpentligvis ikke til å trenge dette i fremtiden heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå