morningstar665 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har nettopp fått ny LCD TV og vil gjerne prøve ut kobling mellom laptop og skjermen. Men jeg er helt ny på dette feltet. Hva trenger jeg av kabler? (lyd og bilde) og er det noe oppsett på laptopen jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvilket tv er det du har? Så vidt jeg vet skal de fleste (alle?) LCD-tv være utstyrt med en VGA (eller DVI?) kabel som du kan koble i maskinen din. Deretter er det bare å høyreklikke på skrivebordet ditt -> instillinger. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sjekket nå at VGA er kun muligheten for meg siden laptopen kun har VGA ut. Men hva med lyd? Hvilke lydkabler må man bruke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har sjekket nå at VGA er kun muligheten for meg siden laptopen kun har VGA ut. Men hva med lyd? Hvilke lydkabler må man bruke? Du kan jo bruke overgang fra DVI til VGA hvis tv'et kun har DVI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå