Walts Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) skal ha nytt tastatur og lurer på om dette er bra: Microsoft Digital Media Pro Keyboard skulle egentlig ha Logitech Media Keyboard Elite men de var tomme fram til 28.09 og det for lenge til.. bråker det MS tasturet mye? hvordan er tastene? finnes det noen bedre i denne prisklassen som finnes på MPX.no ? Endret 22. september 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 tokk det MS tastaturet jeg, leste noen komentarer til det å virket bra... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er det ikke sånn 3 taster sperre på dette da? Noen som kan si no om det? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Er det ikke sånn 3 taster sperre på dette da?Noen som kan si no om det? ja er det.... men trenger ikke trykke mer enn 3... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva er vitsen med en slik sperre? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vitsen er at det er billigere å produsere tastaturet da... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er det ikke sånn 3 taster sperre på dette da?Noen som kan si no om det? ja er det.... men trenger ikke trykke mer enn 3... Jo, når du spiller CS. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jo, når du spiller CS. det han sier er vel at han ikke trenger trykke mer en tre omgangen... on topic så må jeg vel si som jeg alltid sier når det er snakk om tastatur.. logitech ultra x. <3 Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) jeg spiller faktisk litt CS.. men jeg trenger ikke mer enn 3 knapper=P hopper og skytter jo med musa så da trenger man jo ikke mer enn 3 knapper Endret 6. oktober 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg må si det er litt vanskelig å hoppe.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har selv et Ms digetal media pro tastatur. Og er fornøyd.. Det har 5 favoritt knapper som da selvfølgelig kan programeres.. F knappene kan også programeres til dine favoritter. Spiller cs selv, det er vel egentlig ikke no problem så lenge du ikke: går framover, til siden,bakover og hopper samtidig.. hehe.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har selv et Ms digetal media pro tastatur. Og er fornøyd..Det har 5 favoritt knapper som da selvfølgelig kan programeres.. F knappene kan også programeres til dine favoritter. Spiller cs selv, det er vel egentlig ikke no problem så lenge du ikke: går framover, til siden,bakover og hopper samtidig.. hehe.. er jo ofte man gjør det i cs da.. eks "dukke hopp" freammover.. (hos meg: shit+ space+w) osv.. og hvis man samtidig reloader så blir det 4 vitsen med en slik sperre er at da lager de en version uten denne som koster 50kr mer..(der er jo ms så) lykke til med tastaturet ditt.. og lykke til i cs Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 hehe, takk.. å det funker jo helt fint når man hopper med hjulet på musa, mye lettere det.. ser jo flere pro CS spillere som gjør det... så blir vel w+ctrl+muse hjulet ned+r) 3 knapper på tastatur.... heh Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Skal kjøpe nytt tastatur selv da mitt nåværende (Logitech Internet Keyboard) har en slik tre-tast-sperre, men hvordan/hvor kan jeg finne ut slikt? (ble litt hijack av denne gamle tråden, håper det går bra tenkte det ikke var noe vits å starte en ny for nesten samme formål ) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Skal kjøpe nytt tastatur selv da mitt nåværende (Logitech Internet Keyboard) har en slik tre-tast-sperre, men hvordan/hvor kan jeg finne ut slikt? (ble litt hijack av denne gamle tråden, håper det går bra tenkte det ikke var noe vits å starte en ny for nesten samme formål ) 5413176[/snapback] Jeg er forelsket i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå