boza7 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har en nokia 3230. hver gang noen sender meg noe via blåtann havner den i inboksen , og altså på telefon minnet. Det finnes et programm som gjør at den ik havner i telefon minnet, men minnetkortet, vet noen om det programmet? hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Er du sikker på at det ikke finne noen innstillinger du kan endre på slik at du får til dette? Tviler sterkt på at en må ha et eget progrqam for å få til dette. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du kan velge om alle meldinger skal lagres i telefonminnet eller på minnekortet. Fra menyen, gå inn på "Meldinger", trykk på "Valg", så på "Innstillinger", så på "Annet", og sett "Minne i bruk" til minnekort. Da vil alle meldinger som kommer lagres på minnekortet. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du kan velge om alle meldinger skal lagres i telefonminnet eller på minnekortet. Fra menyen, gå inn på "Meldinger", trykk på "Valg", så på "Innstillinger", så på "Annet", og sett "Minne i bruk" til minnekort. Da vil alle meldinger som kommer lagres på minnekortet. Nej, den mulighed mangler på 3230. Men problemet kan løses ved hjælp af MsvdriveE, som kan hentes her: http://www.symbian-freak.com/quides/smsmmc.htm Husk blot at læse vejledningen grundigt og følge den til punkt og prikke - ellers kan der let gå ged i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå