£€O Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Yo! Jeg får meg en Nokia 7710 på mandag og da lurte jeg på hvor jeg kunne kjøpe et billig BT-tastatur.. Noen nettsider? MÅ jeg kjøpe Nokia sitt tastatur? På forhånd takk! Leo Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bluetooth tastatur finner du om du sjekker ut prisguiden her på amobil. Kan foresten anbefale Nokia 7710. Jeg kjøpte meg en forrige uke, da den for tiden er ekstremt billig. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei Dette tastaturet kan du bruke til Nokia,er tilpasset norske skrift tegn,jeg har det og er fornøyd med det.Noe billigere får du ikke tak. Link Lenke til kommentar
£€O Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Fikk Nokia'n i posten i dag, den er dritfin men skjønner ikke helt hvordan jeg lukker igjen programmer.. Er det bare å trykke på Symbian-knappen? For når jeg trykker lenge på den etterpå så kommer jo noen aplikasjoner opp Mvh. Leo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå