VegardStr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 altså nå som Tom Waits For Alice har trekt seg som moderator, og då kan e gtenke meg at det er ne del av forumsbrukerene her som har hørt det at det skal søkes etter en ny moderator i tiden frammover. Hvilke kvalifikasjoner trenger du får å være moderator? må du ha mange Poster? eller er det slik at kun "venner" av Administratorene har sjangs? og sist (og minst) har eg mulighet å bli mod.? tenker då på antall warn, Seriøsitet, antall poster, helpsom... kan du ha warn fra før av for å bli mod? EDIT: dette er ikkje en søknad fra min side, men kunne selfølgelig tenkt meg en litt høgere rang her på forumet , er jo nermest hjemmet mitt på nettet, sitter her hele tiden når eg er hjemme. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vi kommer til å lage en egen tråd om det når tiden er inne og der vil all informasjon som er nødvendig stå. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) men hadde satt pris på om du kunne svart på innlegget mitt. Endret 22. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Grovt sagt blir de som utmerker seg mest voksent blant søkerene utnevnt til moderatorer, men alder spiller en rolle da vi hovedsakelig kun vil ha personer over 18 år minium. Grovt sagt, oppførsel/seriøsitet teller veldig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg