levlex Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sony Ericsson røper julemodellene Sony Ericsson bekreftet i dag at ryktene om to nye modeller kalt Hermione og Sakura, faktisk stemmer. Uten å gå inn på spesifikasjoner, har selskapet bekreftet overfor engadget.com at modellene eksisterer og når de vil komme på markedet. Her har du detaljene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gleder meg til P950i kommer. Skal skaffe meg den så fort som overhode mulig Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg og skal ha en P950 Men den S750.. med 3.2mp så bra ut.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hehe. For første gang kjenner jeg at der rykker litt i lysken min. Jeg tror jeg har lyst på den oppfølgeren til p910 selv om jeg egentlig ikke har behov for tingene den medfører. Sukk. Slik er det nå en gang når man er hobbyteknonerd. Edit: Det eneste jeg lurte på var hvorfor deler av bildet av denne oppfølgeren var bluret... Noen som har noen teorier? Endret 23. september 2005 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vel, 950'n er jo like stygg og klumpete som 910 og 900. Liker heller ikke at de bare kan bruke memorystick duo, som er dobbelt så dyr som konkurrerende flashminnebrikker Lenke til kommentar
jealei Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men skjermen på p950 må være betraktlig mye mindre enn p910i siden tasta turet tar halve skjermen og p950 er jo mindre enn p910i, og det med at tastaturet er fastmontert er jo helt idiotisk Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 memorystick duo er ikke det bare sony som lager de da? ergo tjener noen gode penger på det også... Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Men skjermen på p950 må være betraktlig mye mindre enn p910i siden tasta turet tar halve skjermen og p950 er jo mindre enn p910i, og det med at tastaturet er fastmontert er jo helt idiotisk Er helt enig. En PDA skal ha full skjerm. Vis du skal ha et bra tastatur kjøper man nokia 9300 (eller noe lignende) Endret 23. september 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nå er det slik at Sandisk og Sony produserer minnekort til Sony Ericsson mobilele, ikke bare Sony. Og P950i kan bruke MS Pro Duo også, ikke bare MS Duo Er enig i at en PDA skal ha full skjerm, men det blir mye bedre med QWERTY tastaturet på selve PDAen. Det er mye lettere å trykke på, og den blir enklere å holde. Og skjermen blir ikke så veldig redusert i størrelse heller, for skjermen kommer litt lengre opp, så litt av plassen i toppen over skjermen forsvinner jeg blir skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg