goliatmo Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli W00T JEG QUOTA EN QUOTE wohooo, eg qouta en qoute som var qouta. Quoting madness:: OMG!!1111badekar quotes Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P maxiquotes Hah, jeg er quoternes mester igjen Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli W00T JEG QUOTA EN QUOTE wohooo, eg qouta en qoute som var qouta. Quoting madness:: OMG!!1111badekar quotes Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P maxiquotes Hah, jeg er quoternes mester igjen Tester å quote denne jeg hvordan det blir da:P Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dette er gjort i en annen testpost... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) testing Endret 25. september 2005 av Sigga Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 testing Well said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg