goliatmo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 prøver å quote på en ordentlig proff måte! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ser ikkje helt ut som du fikk det helt til lykke til videre. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 er det slik dere gjør det? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 nope... slik da? (goliatmo @ 22/09/2005 : 20:56) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 DOH! er det slik da Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 nesten Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 nei, men nå tror jeg jeg har den: Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 prøver å quote på en ordentlig proff måte! vent litt, hva med det lille quote tegnet øverst i høyre jørne? jeg prøver den! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Haha! Denne var nesten et gullkorn på sin egen lille måte. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli W00T JEG QUOTA EN QUOTE Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli W00T JEG QUOTA EN QUOTE wohooo, eg qouta en qoute som var qouta. Endret 25. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli W00T JEG QUOTA EN QUOTE wohooo, eg qouta en qoute som var qouta. Quoting madness:: OMG!!!!1111badekar Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli W00T JEG QUOTA EN QUOTE wohooo, eg qouta en qoute som var qouta. Quoting madness:: OMG!!1111badekar Jeg har quotet flest:P Lenke til kommentar
henny Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Haha!Denne var nesten et gullkorn på sin egen lille måte. :!: Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Lenke til kommentar
henny Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli W00T JEG QUOTA EN QUOTE wohooo, eg qouta en qoute som var qouta. Quoting madness:: OMG!!1111badekar Jeg har quotet flest:P quotes Lenke til kommentar
henny Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) så enkelt til alle som enda ikke vet hvordan man quoter "proft": bare trykk på den lille snakke boblen øverst i jørnet til posten du vil quote, så kommer det opp et vanlig replying vindu med en liten quote boks helt nederst! Hvordan man quoter fler ting i en pst for jeg ta en annen dag.... lol, ja så enkelt kan det bli W00T JEG QUOTA EN QUOTE wohooo, eg qouta en qoute som var qouta. Quoting madness:: OMG!!1111badekar quotes Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P Jeg har quotet flest:P maxiquotes Endret 25. september 2005 av henny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg