Kabuto Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Noen som vet om C&C win95 ed fungerer i win xp? Fikk et sug etter det for noen dager siden... Har aldri hatt det så gøy med et spill som jeg hadde det med C&C! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 går nok sikkert heilt fint Lenke til kommentar
starfish Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 det er vel bare å prøve det vel... Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det skal være en patch på westwood sin side (EA?) som du kan bruke for å spille C&C, denne virker også for Red Alert, under XP. Ikke testet selv, men snakket med andre C&C & RA fans :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det som er trist er at spill man hadde det utrolig artig med for 10 år sida, og laster det ned pånytt (eller kjøper), så suger det ift. alle de spillene du har spilt i mellomtida (som har mye bedre grafikk, design og flere gameplay-ideer). Og man spiller i 10 minutter og sletter det igjen. Hadde et nostalgikick med Commodore64 for ei tid sida, der jeg lasta ned emulator, og haugevis med spill fra en FTP-server. Prøvde dem en etter en (alle gamle klassikere jeg hadde på kassett i gamledager), og ble mere og mere skuffa..og dette var spill man satt i dagevis og fikla med når man var unge. So beware, the golden days are not as golden as they seemed. Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Takk for tips og advarsel...! Hehe. Skal uansett teste det igjen! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Er helt enig med Bitex. Det er viktig at grafikk og gameplay ikke er helt dass for at jeg skal gidde å begynne på et gammelt spill. Men selv om grafikken ikke er på topp, kan det være kjempegøy med gamle spill, likevel. Vil anbefale et besøk hos http://www.the-underdogs.org , der har de massevis av spill man enten kan laste ned eller kjøpe for en billig penge. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Det funker ikke i XP.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå