shaugen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skulle legge inn nettverksdriverne til hovedkortet MSI 865PE NEO2, men det var ingen setup fil inkludert når jeg lasta de ned. Dette er fra readme fila, kan noen hjelpe meg?: 1. Create an [iMAGE_ROOT]\$oem$\$1\Drivers\NIC directory if one does not already exist. 2. Copy all files from the PRO1000\WS03XP2K directory to the [iMAGE_ROOT]\$oem$\$1\Drivers\NIC directory. 3. Make the following changes to the .SIF file that is used for this image installation (located in the [iMAGE_ROOT]\I386\Templates directory): [unattended] OemPreinstall = yes OemPnpDriversPath = \Drivers\Nic 4. Copy all .SYS files from PRO1000\WS03XP2K directory to the [iMAGE_ROOT]\i386 directory. Do NOT copy the INF files to this directory. 5. Extract the .INF files from PRO1000\WS03XP2K\RIS_INF\E1000325.ZIP and E1E5132.zip to the [iMAGE_ROOT]\i386 directory. 6. Restart the Remote Installation Service. 7. Follow the rest of the Microsoft instructions for adding a new network driver to the RIS installation. Andreas Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dette er en forklaring på hvordan du skal inkludere driverene med Windows, hvis du skal installere maskinene over nettverk, eller via cd. Ikke hvis du skal installere en enkelt driver på et allerede fungerende OS Lenke til kommentar
shaugen Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Men ossen legger jeg inn driverne, for det er ingen setupfil der? Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå