hølands_gutt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 skal senere bygge pc, men ettersom jeg har tenkt og sett på den skjermen jeg har nå så fikk jeg lyst på LCD. jeg vil legge ut 2000 og opp til 3000 kr max! det jeg trenger: en bra og god gaming LCD en LCD som ikke tar mye plass en LCD som har bra bildekvalitet lav MS. det jeg ikke trenger er med høytalere Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 her er en passe bra skjerm til ca 2800 kr, billigere får du det nesten ikke hvis du skal ha en 19" LCD, det finnes jo varianter uten DVI men de er ikke til å anbefale Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hyndai HL-90D+ til 3299,- Testet av Tom's Hardware. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 min bror selv har en samsung 913n, er den noe bra i forhold disse som er her? noen store forskjell? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Samsung 913 har det samme panelet som Huyndai-skjermen, men utnytter det litt dårligere. "Color uniformity" er bl.a. bedre hos Huyndai. Samsung mangler dessuten DVI-støtte, som er ganske teit for en skjerm med den spesifikasjonen. Men les heller testen jeg har linket til, der har de testet begge! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) takk for hjelp, ok men skal se videre på pc nå, har litt dyre spec, tillegg er jeg kun 15 år gammel,nettopp hatt komformasjon, skal ha lettmc også, så kan hende jeg tar pc senere, men er ikke helt sikker... Endret 26. september 2005 av hølands_gutt Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har denne LCD skjermen. Kjøpte den i sommerferien. Er ganske fornøyd med den, den funker fint til å se film med, og den er helt grei til spill. Hvor mye etterslep det er på den vet jeg ikke og siden jeg har et dårlig skjermkort så kan det bli litt feil resultater osv. om jeg prøver raske fps spill av nyere dato. Det eneste jeg har å utsette på skjermen er at den har et litt rødaktig skjer nede i venstre hjørne. Vet ikke om dette er kun på min skjerm, eller om alle har det. Jeg var dum nok til å ikke prøve den i butikken , så gjør det før du bestemmer deg. Elkjøp har jo 30 dagers full returrett, så det burde uansett ikke bli noe problem. Håper det var til hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå