boza7 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 KAN NOEN PLIIZ HJELPE MEG?' når noen sender meg noe via blåtann , etter en stund kommer det opp at det ik er nok minne. jeg har akurat kjøpt 128mb til mobilen, men uansett så står kommer den samme meldingen "minnet er fullt" hva skal jeg gjøre :( ?? Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har ikke mobilen selv men, Se om det er noen instillinger for hvor innkommende filer skal legges hen, sett til å lagre på minnekort. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Du kan ikke velge slik at det som kommer inn på innboksen lagres på minnekortet. Du trenger et program for å kunne gjøre det. Det er gratis og det er lagt ut her på forumet før. Bare søk så finner du. Lenke til kommentar
boza7 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 tror du, at du kan hjelpe meg å finnet det programmet, siden jeg har lett og lett, men finner det ikke Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 tror du, at du kan hjelpe meg å finnet det programmet, siden jeg har lett og lett, men finner det ikke Tror du går til meldinger> valg/innstillinger> lagre> velg minnekort Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 EXIDE: Nei nei. Det virker ikke på 3230. Nokia har fjernet den muligheten på 3230 og andre modeller. Syns det er rart, men det er sånn det nå er. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 boza7: Du finner link til programmet her http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=432364&hl=3230 Lenke til kommentar
boza7 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 hei igjen, tusen takk for hjelpen, men jeg klarer ik å laste den ned. Det kommer opp sånn word programm og sånn, kan du hjelpe meg litt til ? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bare trykk på linken også velger du hvor du skal lagre den hen på pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå