gobeinet Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 har vannkjøling på en althlon xp 3200+ (socet A) idle er på ca 39 load ca 45(max, pleier ikke å komme så høyt) har en eheim 10001 pumpe og vanntank (600l/h) alphacool cpu blokk black ice pro dual radiator en blokk på gpu har kobla pumpe-radiator-cpu blokk-gpu-pumpe er dette varmt?? bør jeg koble slangene anderledes?? takker for alle svar Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ser fint ut det der! Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 prøvde å koble slik at det er pumpe-cpu-skjermkort-radiator-pumpe da hadde cpu en idle temp på ca 34/35 grader, og etter en 10 minutter med torture test var den på 39 grader. det likte jeg, men vil dette bli mye varmere etter et par timer?? Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Neppe noko gale, er ikkje noko særli varmt det dere..ingen ting å bekymre seg over vertfall. Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) vet, men håper at det ikke blir så veldig varmt. Må nok ha et peletier element snart tror jeg da blir det iallefall kaldt nok Endret 23. september 2005 av gobeinet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå