ShyGuy Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Vurderer å kjøpe ny cdrom OG brenner. Noen som har forslag om en leser og brenner som går godt sammen? Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Alle cd-rom og brennere passer sammen, men jeg ville ha satset på en pioneer CD- eller DVD-spiller og en Plextor brenner. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Quote: On 2001-11-29 19:20, jhbamse skrev:...ville ha satset på en Pioneer CD- eller DVD-spiller og en Plextor brenner. Helt enig, men tror det er vanskli' å få tak i noe fra Pioneer for tiden. Ser at Komplett.no stadig forlenger datoen på "ubekreftet levering". Har du programvare fra før, kjøp en bulk-versjon. Da får du bare "drevet" (heia norske oversettelser :smile: ), dvs ingen fancy eske, skruer, kabler, drivere, men i tillegg er det litt billigere. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Å svare at alle cd-rom og brenner passer sammen er jo da rimelig feil, for dette er ikke tilfelle. Men en god kombinasjon som i hvertfall fungerer meget bra hos meg er Plextor 24X CD-RW (IDE) og Plextor 40X CD-ROM (SCSI). Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Vis du er snar nå så får du kjøpt deg den kule Samsung brennern på tilbudt på http://www.psdata.no/ Samsung CD-RW 16x/10x/32x CD-Brenner fra Samsung. Leveres i bulk utgave. 849,- Og her har du den billige CD.romen til kun 325,- Samsung SC-152CE, CD-ROM 52X ATAPI Internal Bulk 325,- 6 Tilsammen 1174 kr får 16x/10x/32x brenner og 52X Cd-rom ... Det er billig det :smile: Har selv Samsung CDbrenner og CD-rom :smile: Funker helt fint for meg :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå