haarod Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har en ny rutine nå. Jeg dusjer som regel om kvelden pga. at jeg trener hver dag, men tar en kjapp dusj ( 2-3 min.) om morgenen for å få håret i ordenen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det kan umulig være bra og dusje mer enn en gang hver dag... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dusjer om kvelden etter hver trening. Dusjer ca. hver søndag. Dusjer hver gang jeg skal bort. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 for første gang på en god stund nå dusja jeg på morran. Det var tungt å stå opp det kvarteret tidligere Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dusjer uansett hver morgen, må det for å stå opp og fikse håret. Dusjer jeg ikke om morran er dagen ødelagt Dusjer også før jeg skal på fest o.l Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dujser du før du skal på fest?! Herregud, alle damer blir tiltrukket av litt mannslukt da Alle dusjer vel før man skal bort, håper jeg Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dusjer man om kvelden, får jo håret helt "gal professor"-utseende på morran. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dusjer hver morra. Føler meg ikke vel om jeg ikke gjør det. Som oftest er det bare for å skylle av kroppen, men alt ettersom jeg har tid og det er behov vasker jeg håret, resten av kroppen, barberer meg osv. Tar ofte også en dusj nr. 2, litt utpå dagen, hvis jeg har trent eller vært aktiv på andre måter, eller det har vært veldig veldig varmt. Samme som over. Vi har steamdusj hjemme da, så nå f.eks. skal jeg inn i steamen for å svette litt. Da dusjer jeg også etterpå.... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg har alltid antenner i håret når jeg vokner, utrolig irriterende...moren min spørr alltid hvilke kanaler jeg får inn....så derfor dusjer jeg om morningen så jeg ikke ender opp/kommer med afro på skolen.. ...hvorfor ikke lage denne til poll?? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dusjer man om kvelden, får jo håret helt "gal professor"-utseende på morran. Nei. Dusjer selv i 9-tida og legger meg 12 Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du er like gammel som meg, og legger deg klokka 12?! Hadde nok ikke fått lov til, eller villet legge meg så seint Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg har alltid antenner i håret når jeg vokner, utrolig irriterende...moren min spørr alltid hvilke kanaler jeg får inn....så derfor dusjer jeg om morningen så jeg ikke ender opp/kommer med afro på skolen.. Hadde alltid det selv den korte perioden jeg dusjet meg på kvelden.. Når jeg gikk, kjente jeg antennene vinglet alle veier... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hver morgen, tid eller ikke. Og etter hver trening. sä rundt 10 ganger i uka. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 det er vel best å dusje om morgenen, man svetter jo opptil en halv liter svette i løpet av natta, så da er det jo nesten som å dusje etter en gynetime Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dusjer man om kvelden, får jo håret helt "gal professor"-utseende på morran. Nettopp. Det er et problem for alle som har hår...derfor foretrekker jeg personlig morgendusj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå