PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 MAN BRUKER IKKE SÅPE I ANSIKTET!! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Ikke mer off-topic nå. Overtredelser belønnes med en skinnende blank og fin advarsel EDIT: Har slettet off-topic postene. Endret 23. september 2005 av Afseth Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tar meg et bad ca. annenhver dag. Vasker håret hver dag (henger hodet over kanten på badekaret og vasker det) fordi det blir så kjapt fettete.. Gjør det som oftest om morgenen eller seinere vist jeg ikke har noen planer før seinere.. Skal jeg f.eks. noen plass kl. 6 om ettermiddagen, så dusjer jeg i 4-5 tiden.. Den tiden jeg gikk på skole, så var det alltid før jeg gikk på skolen om mårningsen. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dusje? Hva er det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 tja.. forskjellig.. for det meste på kvelden før jeg legger meg.. men også av å til på dagen når jeg kjeder meg. eldri om morgenen.. gidder ikke det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 MAN BRUKER IKKE SÅPE I ANSIKTET!! Jo. Uten såpe er huden fremdeles like fettete etter at man har "vasket" seg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Etter trening. Dvs. ettermiddag og kveld. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 MAN BRUKER IKKE SÅPE I ANSIKTET!! Jo. Uten såpe er huden fremdeles like fettete etter at man har "vasket" seg. Vanlig såpe tørker ut huden... Du må jo bruke ansiktsrens... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vanlig såpe tørker ut huden... Du må jo bruke ansiktsrens... Dyrt og sikkert tidkrevende. Huden min er sikkert så tørr (eller herdet ) etter all klorbehandlingen i bassenget at den ikke legger merke til litt såpe. BTW, er ikke Lano ganske mild da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ansiktsrens behøver ikke være dyrt, og tar overhodet ikke lenger tid enn med sepe. Skum det opp i ansiktet, gni litt, skyll/tørk det av? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dusjer hver morgen. Noen ganger på kveldene også. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Dusjer etter jeg har stått opp (veldig variabelt), etter jeg har trent og av og til før jeg skal ut på byn hvis det "trengs". Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Dusjer om morgenen Mandag, Onsdag, Fredag og Søndag.. Tirsdag og Torsdag dusjer jeg på formiddagen, for da trener jeg. Lørdager dusjer jeg kun hvis jeg skal noe spesielt (ut på byen, i selskap, på familiebesøk osv.) Endret 24. september 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Om morgenen hver dag. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Dusjer hver morgen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ansiktsrens behøver ikke være dyrt, og tar overhodet ikke lenger tid enn med sepe. Skum det opp i ansiktet, gni litt, skyll/tørk det av? vrøvvel. Folk har levd med å vaske seg med vanlig såpe i trynet i mange år, og da skal jaggu meg vi også klare å leva med det. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg dusjer om kvelden, for da rekker håret mitt å tørke dagen etter, dessuten så har jeg vel nesten uansett trent samme dag så Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Prøver begge, men det er ikke alltid det klaffer! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Haha, da skal jeg være skikkelig stygg å si det som det er: JEG DUSJER IKKE HVER DAG!! Har da ikke tid eller ork til det ... ikke er det nødvendig heller! Endret 24. september 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Haha, da skal jeg være skikkelig stygg å si det som det er: JEG DUSJER IKKE HVER DAG!! Har da ikke tid eller ork til det ... ikke er det nødvendig heller! *Grøss* Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå