Gå til innhold

Dusjer du om morgenen, kvelden eller begge deler?

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dusjer enten på morningen, på kvelden eller midt på dagtid.

Kommer veldig mye an på ting og tang, er det veldig varmt ute når jeg går hjem og jeg blir svett dusjer jeg med en gang jeg kommer hjem.

Men visst jeg dusjer flere ganger om dagen bruker jeg ikke såpe de andre gangene da, skadelig for huden med for mye såpe ;)

Bare veldig varmt vann slik at all svetten forsvinner

Lenke til kommentar
Dusjer enten på morningen, på kvelden eller midt på dagtid.

Kommer veldig mye an på ting og tang, er det veldig varmt ute når jeg går hjem og jeg blir svett dusjer jeg med en gang jeg kommer hjem.

Men visst jeg dusjer flere ganger om dagen bruker jeg ikke såpe de andre gangene da, skadelig for huden med for mye såpe ;)

Bare veldig varmt vann slik at all svetten forsvinner

Det er skadelig med varmt vann også. Lunkent vann er best for kroppen, men ikke for nytelsen :p

Lenke til kommentar

Dusjer når behovet melder seg eller om jeg vil ta meg godt ut. Det kan gå dager mellom hver dusj dersom det faller seg slik. Det vil som regel si etter jobb da jeg er svett eller før jeg skal ut å gjøre noe. For meg er det ikke noe poeng å dusje en gang per dag bare for å ha gjort det, eller unngå å dusje to ganger om dagen dersom jeg føler behov for det. Som regel dusjer jeg 3-4 dager i uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...