Håvard Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg dusjer noen ganger om morgnen.. det hender jeg bader/dusjer om kvelden og da... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvis eg ikke får opp øynene så tar eg en sjokk iskald dusj! men foretrekker en varm dusj før eg legger meg..sover mye bedre då Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dusjer om morgenen, det får meg alltid litt mer våken. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 dusjer som regel om ettermiddagen etter jobb, men av og til (les ofte) drar jeg det ut til å bli rett før jeg legger meg... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 etter trening... ca i 7tiden Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Som regel hver morgenen.. Føler meg også rar hvis jeg går ut, å ikke har dusjet.. :S Noen ganger etter trening og.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kveld/natt. Ingenting er som å ta en dusj før leggetid i 3-tiden.. Litt bittert var det at der jeg bodde før, så kutta de vanntrykket i blokka klokka 02.15 på natta, og det glemte jeg hver JÆVLA gang.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Om kvelden er uaktulet, for da er jeg svett neste morgen. Jeg dusjer om morgenen, og enkelte ganger også om ettermiddagen/kvelden. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 dusjer som regel om kvelden,for da får jeg lenger tid på mårra'n til å sippe kaffe og lese nyheter på nett... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dusjer enten på morningen, på kvelden eller midt på dagtid. Kommer veldig mye an på ting og tang, er det veldig varmt ute når jeg går hjem og jeg blir svett dusjer jeg med en gang jeg kommer hjem. Men visst jeg dusjer flere ganger om dagen bruker jeg ikke såpe de andre gangene da, skadelig for huden med for mye såpe Bare veldig varmt vann slik at all svetten forsvinner Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dusjer hver morgen, og etter at jeg har trent på kveldstid. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vasker ansiktet med vann og såpe morgen og kveld, og dusjer etter svømmetreningen (6 dager * 2 timer pr. uke). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Dusjer enten på morningen, på kvelden eller midt på dagtid. Kommer veldig mye an på ting og tang, er det veldig varmt ute når jeg går hjem og jeg blir svett dusjer jeg med en gang jeg kommer hjem. Men visst jeg dusjer flere ganger om dagen bruker jeg ikke såpe de andre gangene da, skadelig for huden med for mye såpe Bare veldig varmt vann slik at all svetten forsvinner Det er skadelig med varmt vann også. Lunkent vann er best for kroppen, men ikke for nytelsen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vasker ansiktet med vann og såpe morgen og kveld, og dusjer etter svømmetreningen (6 dager * 2 timer pr. uke). Gutten min da... Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dusjer når behovet melder seg eller om jeg vil ta meg godt ut. Det kan gå dager mellom hver dusj dersom det faller seg slik. Det vil som regel si etter jobb da jeg er svett eller før jeg skal ut å gjøre noe. For meg er det ikke noe poeng å dusje en gang per dag bare for å ha gjort det, eller unngå å dusje to ganger om dagen dersom jeg føler behov for det. Som regel dusjer jeg 3-4 dager i uken. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kvelden. + dusj av håret på morra'n.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 dusjer om kvelden annen-hver dag.. etter trening Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Dusj om morgenen + etter hver treningsøkt, og evt. hvis jeg er svett etter jobb o.l. + alltid kaste litt vann og såpe i trynet hver kveld Endret 23. september 2005 av smeboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå