Acrid Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dusjer om morgenen, etter jobb og før jeg legger meg. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dusjer hver morgen. Vasker også håret hver gang jeg dusjer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dusjer vel etter trening, noe som regel er på kvelden. Å så dusjer jeg før jeg drar på den ene jobben min, litt viktig å se bra ut der. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dagtid for min del. Etter skolen. De gangene jeg føler jeg trenger det. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dusjer hver morgen, noen ganger kvelden hvis jeg har gjort noe krevende en dag. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Når jeg ikke kan vrenge genserne lenger pga fettlaget rundt kroppen. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Alene: om kvelden. Når jeg er sammen med dama: om morgenen. Forøvrig er det ubeskrivelig deilig å legge seg i nytt sengetøy etter en dusj. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Om kvelden, og når jeg kommer hjem hvis jeg har blitt svett osv. Klarer ikke dusje om morgenen for da sovner jeg i dusjen. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg dusjer når det passer seg. Etter jeg har spilt fotball eller føler jeg trenger en dusj.. Har ikke noe faste tidspungt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hvar morgen, og noen ganger om kvelden Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hverdag kl 17.00 etter jeg kommer hjem fra jobb. Om morgen når jeg å dama har hatt sengekos kvelden før Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Om kvelden, stort sett hver dag. Men jeg bodde i et slags "kollektiv" for noen år siden. Ei av jentene der dusjet om morgenen, når hun kom hjem fra jobb og før hun la seg. Altså tre ganger hver eneste dag. Men lurer på om hun hadde en eller annen slags tvangstanke for bakterier eller noe, for en gang da jeg hadde lagt igjen ett eneste lite hår i dusjen, så ble hun dritforbanna (pleide alltid å spyle det ned, men så ble vel et hår liggende igjen da). Tror ikke hun har igjen spesielt mye fettlag rundt kroppen. Må være som å ta på sandpapir. Stakkars typen hennes når de skal ha seg om kvelden Men det sies vel at å dusje annenhver dag er det sunneste. Føler at jeg begynner å lukte ille om jeg ikke har dusjet på to dager, så det orker jeg ikke. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er faktisk ikke sunt å dusje for mye, da dusjer man vekk et naturlig fettlag som beskytter huden eller noe slikt. Noe mer greie på det har jeg ikke. Derfor dusjer jeg hver 3. dag. Ikke no bra å forstyrre naturens gang vet du Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 man til frredag = morgenen bortsett fra når jeg trener, dusjer da etter treningen. helga dursjer jeg når jeg har energi/lyst til det, gjerne i 3tia ettter jeg har stått opp Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Er faktisk ikke sunt å dusje for mye, da dusjer man vekk et naturlig fettlag som beskytter huden eller noe slikt. Noe mer greie på det har jeg ikke. Derfor dusjer jeg hver 3. dag. Ikke no bra å forstyrre naturens gang vet du Men en gang om dagen er anbefalt Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 kl 6 om morgenen hver dag Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er faktisk ikke sunt å dusje for mye, da dusjer man vekk et naturlig fettlag som beskytter huden eller noe slikt. Noe mer greie på det har jeg ikke. Derfor dusjer jeg hver 3. dag. Ikke no bra å forstyrre naturens gang vet du Men en gang om dagen er anbefalt absolutt ikkje. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er faktisk ikke sunt å dusje for mye, da dusjer man vekk et naturlig fettlag som beskytter huden eller noe slikt. Noe mer greie på det har jeg ikke. Derfor dusjer jeg hver 3. dag. Ikke no bra å forstyrre naturens gang vet du Men en gang om dagen er anbefalt Om man stinker svette er det ikkeno digg for de som er rundt deg :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Om man stinker svette er det ikkeno digg for desom er rundt deg :!: Ikke for deg selv heller... hater å føle at jeg stinker når jeg er i nærheten av andre. For lite dusjing er ikke det største stinkproblemet blant folk i dag. De som røyker og/eller spiser hvitløk, stinker ti ganger verre i lang tid etterpå... og det samme hvor mye de dusjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå