Gå til innhold

Dusjer du om morgenen, kvelden eller begge deler?

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om kvelden, stort sett hver dag. Men jeg bodde i et slags "kollektiv" for noen år siden. Ei av jentene der dusjet om morgenen, når hun kom hjem fra jobb og før hun la seg. Altså tre ganger hver eneste dag. Men lurer på om hun hadde en eller annen slags tvangstanke for bakterier eller noe, for en gang da jeg hadde lagt igjen ett eneste lite hår i dusjen, så ble hun dritforbanna (pleide alltid å spyle det ned, men så ble vel et hår liggende igjen da).

Tror ikke hun har igjen spesielt mye fettlag rundt kroppen. Må være som å ta på sandpapir. Stakkars typen hennes når de skal ha seg om kvelden :dontgetit:

Men det sies vel at å dusje annenhver dag er det sunneste. Føler at jeg begynner å lukte ille om jeg ikke har dusjet på to dager, så det orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Er faktisk ikke sunt å dusje for mye, da dusjer man vekk et naturlig fettlag som beskytter huden eller noe slikt. Noe mer greie på det har jeg ikke.

Derfor dusjer jeg hver 3. dag.

Ikke no bra å forstyrre naturens gang vet du ;)

Men en gang om dagen er anbefalt ;)

absolutt ikkje.

Lenke til kommentar
Er faktisk ikke sunt å dusje for mye, da dusjer man vekk et naturlig fettlag som beskytter huden eller noe slikt. Noe mer greie på det har jeg ikke.

Derfor dusjer jeg hver 3. dag.

Ikke no bra å forstyrre naturens gang vet du ;)

Men en gang om dagen er anbefalt ;)

Om man stinker svette er det ikkeno digg for de

som er rundt deg :!:

Lenke til kommentar
Om man stinker svette er det ikkeno digg for de

som er rundt deg :!:

Ikke for deg selv heller... hater å føle at jeg stinker når jeg er i nærheten av andre.

For lite dusjing er ikke det største stinkproblemet blant folk i dag. De som røyker og/eller spiser hvitløk, stinker ti ganger verre i lang tid etterpå... og det samme hvor mye de dusjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...