Goofy1003 Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Vet dette har vært oppe mange ganger før men de deskusjonene er litt utdaterte. Er det noen som vet noe mer enn meg om når den Norske versjonen av Windows 2000 SP3 kommer ut? Ser det har kommet i tilleg til Eng. og Tysk: 2 Japanske versjoner og en Spansk. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Er ikke service packs språk uavhengige. Mener å huske det fra NT verden. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Sp3 for norsk windows2k vil kommet i løpet av 1 til 2 mnder. De tar de største språkene først, så går de nedover på listen. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det kommer nok til å ta litt tid før sp3 kommer på norsk ja. Det er jo ganske me som må oversettes, og norsk er jo ikke akkurat et språk som er høyt prioritert. Personlig har jeg gått over til engelsk windows, alle programmene er jo på engelsk uansett... Lenke til kommentar
doofus Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Herregud, hvorfor de i det hele tatt må lage en til hvert språk er jo i det hele tatt ganske teit! Sier noe om microsofts "respekt" for kundene det å gi ut programvare som ikke engang har kommet til beta stadiet. Doof Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 16:58, doofus skrev:Herregud, hvorfor de i det hele tatt må lage en til hvert språk er jo i det hele tatt ganske teit!Sier noe om microsofts "respekt" for kundene det å gi ut programvare som ikke engang har kommet til beta stadiet.Doof Hva mener du med å "gi ut programvare som ikke engang har kommet til beta stadiet"? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 14:44, Signatur skrev:Er ikke service packs språk uavhengige. Mener å huske det fra NT verden. Service Packs til NT har alltid vært språkavhengige. Det er heller ikke så rart siden service pack'ene erstatter de fleste systemfilene, som igjen er språkavhengige. Lenke til kommentar
doofus Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Windows, explorer osv... dette mener jeg med BETA stadiet... de har til og med gitt ut service pack 3 med Alexia ADWARE kode!?!?!?!?!?!?!? for de som har innstallert, kjør ad-aware med en gang.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Den norske SP3 er mogleg å laste ned her Ole Lenke til kommentar
NuB Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Er SP3 så mye å trakte etter egentlig, når man ikke har behov for automatiske oppdateringer og krøll i Windows media player? Jeg bare spør, i listen over fixes er det massevis av obskure småting, men er det noen som har funnet gode anvendelsesområder som de er fornøyd med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå