Bearclaw Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hei! Skal handle ny PC snart, og trenger litt hjelp til valg av kabinett... Skal ha et Midi-Tower (og hvis PSU medfølger: 400W eller mer!...) Det skal være nokså greit å bygge i, ikke dirre eller bråke mye o.l. osv. Det skal helst ha littegrann stil også, og kan godt være dør med vindu i, men det er IKKE så vitkig... Noen forslag? Husk, bare fra Komplett.no ! Endret 22. september 2005 av Bearclaw Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Et Chieftec eller Thermaltake Tsunami er hva jeg an anbefale! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Er vel Chieftech du spør etter Endret 22. september 2005 av Håvi Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Er det noen av dere som kan anbefale dette kabinettet med denne PSUen? Jeg mener det ser greit ut... Men hva med dere? Endret 23. september 2005 av Bearclaw Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ingenting å si på kabinettet. det var flott! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Den PSU'en er ganske stor. Har selv en lignende modell. Fikk akkurat plass til den i et CM Centurion 1, men den er knall utenom det! Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Den PSU'en er ganske stor. Har selv en lignende modell. Fikk akkurat plass til den i et CM Centurion 1, men den er knall utenom det! Men jeg får vel plass, for se her: Thermaltake Swing - 19 cm x 50 cm x 43 cm Centurion 1 - 19.6 cm x 47.2 cm x 42.5 cm Så det er sånn ca. like stor plass i begge kabinettene, til og med større i i Swing. Så da burde jeg vel få plass king_of_kong ? Endret 23. september 2005 av Bearclaw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Cooler Master Cavalier 3 black. Det føler dessverre ikke med noen PSU der... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det vil kanskje passe ja, spørs hvordan PSU-festet er på kabinettet. Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Cooler Master Cavalier 3 black.Det føler dessverre ikke med noen PSU der... Er det mulig å kjøpe sidedør med vindu? En link takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Cooler Master Cavalier 3 black.Det føler dessverre ikke med noen PSU der... Er det mulig å kjøpe sidedør med vindu? En link takk Jeg har selv lett etter det samme men har ikke funnet det. Dette synes jeg er dårlig av cooler master Men...det finnes alternativer. Her er et vindu som du kan montere selv. Under 100-lappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det vil kanskje passe ja, spørs hvordan PSU-festet er på kabinettet. Det er som de fleste andre. Alle vanlige PSU er passer på det kabinettet. Broren min har det og jeg har vært inne det og "fikklet" litt så jeg vet litt om det. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva med Cooler Master Wave Master , Nexus Breeze Kabinett eller Lian-Li PC-6099B ? Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Hva med Cooler Master Wave Master , Nexus Breeze Kabinett eller Lian-Li PC-6099B ? Disse er ALTFOR dyre for meg Jeg tror jeg har bestemt meg for dette kabinettet med denne PSUen... Siden det ikke var noen som hadde noe negativt om det, eller et bedre til ca samme pris... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 tt swing ser ganske kurant ut.. har selv et tt kabinett(tt tsunami dream ) og er kjempe fornøyd.. lit frustrert over det av og til.. som eks i sta når den ny inkjøpte areocool gatewatceh min ikke passa.. så må ta tak i stikk sag og bor hehe kompis av meg har b zerk forskyning og han er fornøyd så langt de er litt store men drit fine å se på! funker også utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå