B4stian Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ja, bestilte en sidedør til mitt Yeong Yang Servcer Cube kabinett derfra og isteden for den fikk jeg et helt kabinett, har de blitt så generøse? Sendt mail til dem så dette ordner seg sikkert for dem. Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bra at det finnes noen ærlige sjeler der ute Lenke til kommentar
vgard Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 De sendte feil til meg også for lenge siden. Kjøpte et par kabinettvifter og mye annet snadder. begynte å lure når jeg skulle putte i viftene, de passet jo ikke i kabinettet. Da så jeg at det var 92mm vifter istedenfor 80 som jeg bestilte. Ikke noen alvorlig feil, kosta det samme, så jeg sendte mail til de og sa ifra. Jeg kunne velge mellom å sende de tilbake eller beholde de. så jeg fikk litt mer lufting enn planlagt. måtte utvide hullene litt da, men det ble bra. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Håper på en liten belønning jeg da... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ja, de er generøse.... jeg bestillte saker for mange penger på tirsdag, og samtidig sendte jeg en mail og lurte på om de hadde noen lilla vifte-holdere til mitt chieftec-kabinett. De hadde ingen sånne på lageret, men han fyren som besvarte mailen min hadde chieftec-kabinett på kontoret, så han tok ut de to som var der, og sendte til meg sammen med orderen min, det kostet ikke noe ekstra for meg heller! tre store gull-stjerner i boka for microplex!! Lenke til kommentar
synco Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg handletpå cisk.no en cpu, de var en uke forsent ute og fikk 512 ram brikke gratis. og de sa sorry for sen levering.... det er sånn det skal være.... håper flere butikker kan gjøre det på den måten Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Microplex er ålreite dyr. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hadde også en hyggelig opplevelse, dog med netshop: Da jeg leverte tilbake mitt x800xt powercolor kort hadde de ikke fler igjen på lager, så de sendte meg et X850XT-PE Go Netshop! Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 *klapp klapp* Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Herlig å høre noen gledehistorier innimellom alt møkka som blir slengt om div. nettbutikker her. Flott tiltak folkens Lenke til kommentar
Launch Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er nok fort gjort å pakke feil så det er bra at det meldes fra om feil leveranser, da skjerper de nok pakkingen litt og folk får det de bestiller. Rett skal være rett og gjør de feil så bør det egerntlig komme kunden til gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå