hørting Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kva er dette? Korleis sett eg det opp? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 My-friends er en mobil versjo av MSN messenger, men du kan kun chatte med andre mobilbrukere som har funksjonen. Det eneste du betaler GPRS takstene. Men ingen operatører har satt igang tjensten enda. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 My-friends er en mobil versjo av MSN messenger, men du kan kun chatte med andre mobilbrukere som har funksjonen. Det eneste du betaler GPRS takstene. Men ingen operatører har satt igang tjensten enda. Dette er feil! www.yamigo.com Du kan koble deg opp mot MSN, yahoo, el. lign. Så kan du chatte med de som er på MSN! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Har logget meg på yamigo.com men får ikke til og hente ned kontaktene fra msn på min se w550. Noen som vet hvordan man gjør det?? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 ingen som vet?? Bruker Emsn nå men det suger da man bare kan skriv me en a gangen... Så plz! vis noen vet hvordan man får t å logge seg på msn gjennom yamigo så hadde detvært fint å få forklar hvordan... Lenke til kommentar
ovehal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Får logget på yamigo, og får meldinger fra cnn og lignende(svært plagsomt etter hvert) men venner på msn ser meg ikke som pålogget, og jeg får ikke inn mine msn kontakter. Ikke via automatisk innhenting eller vha manuelt søk:-( Johooo, nå poppet alle kontaktene inn:-) Lenke til kommentar
samari Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Noen som har msnserver som funker med dette? eMSN er litt kjipt siden en bare kan snakke med en/en gruppe om gangen Lenke til kommentar
samari Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ingen som vet hvordan en får til dettE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå