Cilleron Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvis du kommer til, og det er heatspreader på CPU'n, kan du prøve å ta på den for å føle temperatur, ellers er vel et eksternt termometer det sikteste. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Prosessoren har ikke heatspreader nei, det er en gammel amd xp 1800+.... Men med min gamel vifte så kjente jeg jo av og til at kjøleribben ble varm, men det gjør jeg ikke nå... selv om prosessoren skal være VELDIG varm.. rart.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Rart ja... eneste eg kan tenke meg at det kan vere er enten sensor som ikkje viser riktigt eller ikkje kontakt mellom prossesor og kjøler.... Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Biosen min viser nå at CPU er rundt 65 grader ved oppstart så det må jo være kontakt mellom kjøler og prosessor... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 65 er greit for ein Palermino om det er du har... Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Hmmm....jeg tror det er en Palomino ja, det var det som kom først, ikke sant? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 kjører du cpu-z, vil du se hva slags cpu du har! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Garantert dårlig kontakt, ta av kjøleren og se på hvordan kjølepastaen har fordelt seg, på den måten har du en viss formening om hvor bra kontakt det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå