Straffa Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Nå har det ikke kommet så mange spill til psp som støtter gamesharing. Men jeg har testa burnout i dag med gamesharing. - tok ca 4-5 min før vi kunne spille. mye data som sikkert skulle deles - det er kun 1 bane som kan spilles med gamesharing + bournout er grisefett i multiplayer + lett og enkelt komme i gang + vi satt ganske tett, men var ikke noe lagg eller form for delay For alle som har mulighet for å spille burnout med en kompis/venninne, ikke nøl! dette er grisekult! Beste er nok om begge har spillet da kan man kjøre flere baner Endret 22. september 2005 av avanore Lenke til kommentar
Storet Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det nok om bare 1 har spillet??...... Gjelder dette alle spill Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Er det nok om bare 1 har spillet??...... Gjelder dette alle spill Gjelder ikke alle spill. Vet at burnout og wipeout har gamesharing Endret 22. september 2005 av avanore Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Burnout heter det. :rolleyes: Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Burnout heter det.:rolleyes: hehe ja har testet litt mere gamsesharing med burnout! ser ut som man må laste over brettet etter hver runde som tar ca 4-5 min skulle vært muligheter for restart eller noe slikt etter et løp. skal se om jeg kan finne noe mere ut av dette Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Burnout heter det.:rolleyes: hehe ja har testet litt mere gamsesharing med burnout! ser ut som man må laste over brettet etter hver runde som tar ca 4-5 min skulle vært muligheter for restart eller noe slikt etter et løp. skal se om jeg kan finne noe mere ut av dette har du funnet ut noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå