Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvordan kan jeg koble opp XBOX'en min opp til XBOX Live via min bærbare pc? (trådløse kortet bruker jeg til å få internetten, mens det vanlige nettverkskortet kobler jeg til XBOX'en. Må jeg legge inn manuell IP og DNS på XBOX og PC? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har vært tatt opp før tror jeg, og det fungerer IKKE. Samme om du har to nettverkskort på en PC så vil Xboxen ikke godta tilkoblingen. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvordan kan jeg koble opp XBOX'en min opp til XBOX Live via min bærbare pc? (trådløse kortet bruker jeg til å få internetten, mens det vanlige nettverkskortet kobler jeg til XBOX'en.Må jeg legge inn manuell IP og DNS på XBOX og PC? På forhånd, takk! funker ikke via LIVE men xlink og xbconnect er et alternativ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jepp, det har jeg faktisk prøvd, og det virket knirkefritt med XBConnect. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det funker på live. 1. Koble xboxen til PC med en krysset kabel. 2. høyreklikk nettverkskortet som xboxen er koblet til og velg sett opp nettverksbro. 3. sett alt på automatic på xbox i nettverksinstillinger i menyen. Ved å sette opp en slik bro skal signalene fra xbox i prinsippet gå rett gjennom PCen. De to nettverkskortene oppfattes mao en sammenhengene kabel. Jeg er imidlertid litt usikker på om den trådløse delen av nettverket kan skape problemer. Det funker i alle fall med kablet nettverk. Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 roolf Skrevet 26/09/2005 : 13:28 Det funker på live. 1. Koble xboxen til PC med en krysset kabel. 2. høyreklikk nettverkskortet som xboxen er koblet til og velg sett opp nettverksbro. 3. sett alt på automatic på xbox i nettverksinstillinger i menyen. Ved å sette opp en slik bro skal signalene fra xbox i prinsippet gå rett gjennom PCen. De to nettverkskortene oppfattes mao en sammenhengene kabel. Jeg er imidlertid litt usikker på om den trådløse delen av nettverket kan skape problemer. Det funker i alle fall med kablet nettverk. d funker iallfeall hos mæ, satt ikke oppp bru engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå