Gå til innhold

Søker PHP/ASP programmerer

Anbefalte innlegg

Jeg og en annen driver for tiden på med ett flyprosjekt der vi skal lage ett virtuellt selskap av Danish Air Transport, designjobben klarer vi selv men trenger en som kan progammere sidene våre enten i PHP eller ASP, her er det snakk om at folk kan booke flighter, oversikt over bookede flighter, og ett loggin system.

Jobben blir litt betalt, vi håper at en også er villig til å sponse oss ved å gjøre jobben gratis.

Kontakt msn: [email protected]

MVH Erlend Halvorsen

Danish Air Transport VIRTUAL

Endret av erlend_halvorsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger vel strengt tatt også litt hjelp av en fyr som liker å få et stort og godt etablert prosjekt i hendene og utvikle det dit han/hun vil, med frie økonomiske rammer, men har fått følgende beskjed:

Jeg er ikke lenger med som administrator i forumet, men tidligere har alle "stillingsannonser" vært forbudt. Regner med at det er det fortsatt.

Så jeg har ikke turt å fortelle hwforumet om det. Heller ikke lagt ut linken til en side der jeg har skrevet mer om prosjektet. Hvis noen forteller at det derimot er lov å fortelle om slikt, ja da får jeg munndiare.

Lenke til kommentar

En liten ting jeg ikke skjønner, er dette for et ekte selskap?

Uansett... hvorfor i alle dager skal noen her bruke mange mange timer på å lage dette for dere? Ut fra den korte beskrivelsen så er det umulig å anslå et timeforbruk, men det høres ut som minimum 20 timer for en erfaren programmerer. Det tilsvarer en regning på minst 10 000. Hvorfor skal da noen gjøre dette for dere gratis?

Lenke til kommentar

Uansett... hvorfor i alle dager skal noen her bruke mange mange timer på å lage dette for dere? Ut fra den korte beskrivelsen så er det umulig å anslå et timeforbruk, men det høres ut som minimum 20 timer for en erfaren programmerer. Det tilsvarer en regning på minst 10 000. Hvorfor skal da noen gjøre dette for dere gratis?

hahah, du vet ivertfall ikke hva du snakker om. Ett slikt enkelt oppsett ville ikke tatt mer en 1-2 timer å bli ferdig med;)

Lenke til kommentar

Jeg er så JÆÆVLIG lei av at folk "bryr" seg så INNI HELVETTE på dette forumet!

" feilpostet og rappoteres" " smiley skulle vert lengre nede i inlegget" og ikke minst

dummie poster slik den som jeg kommenterte over.

Folk som gidder å sitte hele dagene å øydelegge poster med slike inlegg

har jeg - 123399 % repekt for.

Lenke til kommentar

hahah, du vet ivertfall ikke hva du snakker om. Ett slikt enkelt oppsett ville ikke tatt mer en 1-2 timer å bli ferdig med;)

Du er en virkelig bitter person som burde lære deg å respektere andre.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg blir meget irritert når du skriver slik om meg!

Hvorfor gjør du det?

Alt jeg gjorde var å stille det et sprørsmål, og i steden for svare så påstår du både at jeg ikke kan PHP, at jeg ødelegger poster og så videre. Hvorfor kunne du ikke bare svare på spørsmålet?

En ting er sikkert... INGEN klarer å lage et sikkert logginn system på under to timer. For det første så skal man ha en databasestruktur. Så skal man lage et valideringsscript av brukere som må ha en del sikkerhetstiltak. Etter det er gjort skal man skrive et script for å håndtere brukere, legge til - slette - endre - og en eventuell hent passord funksjon. Dette scriptet kan ikke bli bra på under to timer.

Og da var hele tiden du hadde satt av til prosjektet brukt opp!

I steden for å forsøke å fornærme meg, kan du ikke lytte og lære litt?

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg blir meget irritert når du skriver slik om meg!

Hvorfor gjør du det?

Alt jeg gjorde var å stille det et sprørsmål, og i steden for svare så påstår du både at jeg ikke kan PHP, at jeg ødelegger poster og så videre. Hvorfor kunne du ikke bare svare på spørsmålet?

En ting er sikkert... INGEN klarer å lage et sikkert logginn system på under to timer. For det første så skal man ha en databasestruktur. Så skal man lage et valideringsscript av brukere som må ha en del sikkerhetstiltak. Etter det er gjort skal man skrive et script for å håndtere brukere, legge til - slette - endre - og en eventuell hent passord funksjon. Dette scriptet kan ikke bli bra på under to timer.

Og da var hele tiden du hadde satt av til prosjektet brukt opp!

I steden for å forsøke å fornærme meg, kan du ikke lytte og lære litt?

:!: Visst du hadde sett arbeidplanen så hadde du skjønnt meg, jeg mener ett enkelt loggin system, ikke noe sikkert, bruk gjerne en mal.

Lenke til kommentar
:!: Visst du hadde sett arbeidplanen så hadde du skjønnt meg, jeg mener ett enkelt loggin system, ikke noe sikkert, bruk gjerne en mal.

Jeg må si meg veldig enig med ???? her. Selv ved å benytte seg av en mal til å lage et login system kommer du ikke under 1 time på å sette det opp på systemet, teste det og tweake det som trengs. Sannsynligvis trenger du et par timer grunnet at det alltid er en eller annen filleting som ikke virker som det skal med en gang.

De andre tinga du prater om i startinnlegget ditt, "[...] folk kan booke flighter, oversikt over bookede flighter[...]", er det VELDIG lite sannsynlig at folk her har mal på. Selvsagt er det mye som finnes i maler for booking av forskjellige ting der ute, men selv med det som utgangspunkt er det mye som må gjøres for å få orden på dette her. Det er blandt annet veldig mange 'usynlige' bakgrunnsting som må inn. Et brukandes bookingsystem vil jeg anta at jeg hadde brukt ~10 timer på. Om ikke annet for å finne et bookingsystem som kan tweakes til de behovene en har, gjennomføre den nødvendig tweakinga, sjekke at systemet faktisk jobber som det skal, før en gjennomfører en LITEN (~1 times) test. Og du kan da banne på at det er et eller annet som ikke fungerer.

Samme hvor mye du har satt en arbeidsplan til at dette skal ta 1-2 timer er det en umulig oppgave. Jeg kan si at det skal ta 5 timer å utvikle et MMORPG av bedre kvalitet enn WoW, men det vil være umulig å faktisk gjennomføre det.

Coq Rouge (TTT - Ting Tar Tid. Gjerne mye mer enn det du tror)

Lenke til kommentar
:!:  Visst du hadde sett arbeidplanen så hadde du skjønnt meg, jeg mener ett enkelt loggin system, ikke noe sikkert, bruk gjerne en mal.

Jeg må si meg veldig enig med ?? her. Selv ved å benytte seg av en mal til å lage et login system kommer du ikke under 1 time på å sette det opp på systemet, teste det og tweake det som trengs. Sannsynligvis trenger du et par timer grunnet at det alltid er en eller annen filleting som ikke virker som det skal med en gang.

De andre tinga du prater om i startinnlegget ditt, "[...] folk kan booke flighter, oversikt over bookede flighter[...]", er det VELDIG lite sannsynlig at folk her har mal på. Selvsagt er det mye som finnes i maler for booking av forskjellige ting der ute, men selv med det som utgangspunkt er det mye som må gjøres for å få orden på dette her. Det er blandt annet veldig mange 'usynlige' bakgrunnsting som må inn. Et brukandes bookingsystem vil jeg anta at jeg hadde brukt ~10 timer på. Om ikke annet for å finne et bookingsystem som kan tweakes til de behovene en har, gjennomføre den nødvendig tweakinga, sjekke at systemet faktisk jobber som det skal, før en gjennomfører en LITEN (~1 times) test. Og du kan da banne på at det er et eller annet som ikke fungerer.

Samme hvor mye du har satt en arbeidsplan til at dette skal ta 1-2 timer er det en umulig oppgave. Jeg kan si at det skal ta 5 timer å utvikle et MMORPG av bedre kvalitet enn WoW, men det vil være umulig å faktisk gjennomføre det.

Coq Rouge (TTT - Ting Tar Tid. Gjerne mye mer enn det du tror)

Når jeg hadde lest første linjen på inlegget ditt gadd jeg ikke å lese den ferdig, tragedie.

Lenke til kommentar

Hvor mange personer må svare her før du faktisk skjønner at dette tar vesentlig mye mer tid enn 2 timer? Som både Coq Rouge og ???? har sagt, dette tar mye tid. 2 timer kan jeg fort bruke på å få satt opp en passelig gjennomtenkt databasestruktur. Dette her er langt fra en så lett jobb du forestiller deg.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hvor mange personer må svare her før du faktisk skjønner at dette tar vesentlig mye mer tid enn 2 timer? Som både Coq Rouge og ?? har sagt, dette tar mye tid. 2 timer kan jeg fort bruke på å få satt opp en passelig gjennomtenkt databasestruktur. Dette her er langt fra en så lett jobb du forestiller deg.

eeenda flere folk som "bryr" seg...

:!:

BTW, SKATE4LIFE, HÅPER IKKE DU OG PLANLEGGER ETT INLEGG!

Lenke til kommentar
erlend_halvorsen: Nå er du smart, at du er så useriøs kommer til å føre til at masse folk søker på stillingen! :w00t:

Rapporterte denne tråden jeg, siden du helt tydelig har problemer med å svare folk på en ordentlig og høflig måte.

Og av overnemde grunner kommer denne tråden aldri til og komme noen vei.

Når trådstarter til og med klarer og slenge ut sleivspark til brukere som leser i tråden:

BTW, SKATE4LIFE, HÅPER IKKE DU OG PLANLEGGER ETT INLEGG!

Vil også minne om våre retningslinjer da spes. #1 og #2 som går på hvordan du skal oppføre deg på forumet.

Stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...