sprint Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Ver ikke helt sikkr på hvor denne posten skal, men men... Hva skjer hvis jeg tømmer CMOS? Grunnen til at jeg spør ar at jeg har vært slem gutt og gjor fy fy i BIOS instillingene, og no får jeg ikke startet maskinen. Noen som hvet hvordan man får instillingene til Defaults? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: sprint skrev (2002-08-15 14:35):Ver ikke helt sikkr på hvor denne posten skal, men men...Hva skjer hvis jeg tømmer CMOS?Grunnen til at jeg spør ar at jeg har vært slem gutt og gjor fy fy i BIOS instillingene, og no får jeg ikke startet maskinen.Noen som hvet hvordan man får instillingene til Defaults? Vanligvis er d en jumper du kan flytte på hovedkortet for å sette tilbake til default. Ta ut batteriet noen skeunder funker også. Det som skjer når du "tømmer" CMOS er at alt blir stilt tilbake til default. Lenke til kommentar
sprint Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Okey, jeg mått bare være helt sikker så jeg ikke ble slengt i skammekroken. I manualen står det bare at jumperen tømmer CMOS, men ikke noe om hva som skjer. Skal prøve det no... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Feilpostet. Burde vore under "Hovudkort og prossessor". Stenges og flyttes. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg