Gå til innhold

Trenger innspill om tablet-pc

Anbefalte innlegg

Sitter her og funderer, fordi jeg hadde egentlig bestemt meg for en

FujitsuSiemens T4010.Og selvfølgelig snust en del rundt for å finne informasjon om denne, og det som var å finne var relativt overbevisende gode kritikker.

Men så dukker det opp som lyn fra klar himmel, denne fra Acer. Som ikke bare er billigere men har større harddisk og eget skjermkort...

Har da prøvd litt å finne anmeldelser av denne men har hatt litt problemer med det.

Vet godt at de finnes andre tablet-modeller der ute, men disse har virket for meg som de mest aktuelle.

Håper at noen har noe konstruktivt å si om disse, og takker på forhånd.

Hoved bruksområde blir skolearbeid, og notater på forelesninger.

P.S. Har noen andre "tableter" å anbefale kom gjerne med innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne fra Acer er en splitter ny modell, og få bilder har kommet ut om hvordan den ser ut. Den er ganske spesiell, da den har en helt annen måte å få displayet over i Slate mode i forhold til andre. Vanlig er at man snurrer skjermen rundt 180 grader. Denne "sklir" på plass, og det skal visst være mer sikker mekanisme som ikke går så fort istykker som den man bruker til "snurr skjermene" :-) Jeg kan legge link til noen bilder så kan du se selv.

BILDER og info on tablet pcen

Må si at denne fra Acer ser veldig spennende ut, og med det designet ser den ut til å ta opp ganske liten plass. Bør funke veldig bra til skolearbeid og litt fritids spilling :-)

-Heiper-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...