Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 enig med trådstarter. er lei av at sport fucker tvsendingene. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg liker ikke fotball. på samma måte som at jeg ikke liker alle dissa såpeseriene og alt sånt. kunne bare laget en ny kanal som det ikke gikk reklame og sånt, men bare populære morsomme serier. 4907160[/snapback] vis dem skulle lagd en ny tv-kanal uten raklame da måte vi ha betalt får den da Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg liker ikke fotball. på samma måte som at jeg ikke liker alle dissa såpeseriene og alt sånt. kunne bare laget en ny kanal som det ikke gikk reklame og sånt, men bare populære morsomme serier. 4907160[/snapback] vis dem skulle lagd en ny tv-kanal uten raklame da måte vi ha betalt får den da 5008982[/snapback] På samme måte som dei som vil sjå Premier League o.l. må betale for sine kanalar... Ja til meir (kvalitets)fotball på NRK/TV2! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har egentlig alltid irritert meg over "Sporten".... på tv.. Hvorfor i helvete skal man ha et program for spesielt interreserte.. Faen like dumt som om de skulle ha nytt på frimerke fronten elns... Fotball er jo egentlig bare en haug med idioter som løper etter en jævla ball sant... Og for det lille de gjør... så tjener de helt sinnsykt mye... En lege som redder liv, politi eller andre hverdags helter burde tjene mye mer... enn de jævla snobbete dritt ungene som gamst pedersen og john arne rise... Ikke for å snakke om at rise grein seg til hele dritten han har i dag... De kunne hatt en fast årslønn på 3-400 000 men ikke faen om de skulle hatt mer enn det når det de gjør til daglig ikke kan kalles noe i det hele tatt... Alle andre yrker har da noe mål og mening med dagen men fotball går under samme kategori som å sitte hjemme og telle støv fnugg som flyter forbi deg i luften foran deg.. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har egentlig alltid irritert meg over "Sporten".... på tv.. Hvorfor i helvete skal man ha et program for spesielt interreserte.. Faen like dumt som om de skulle ha nytt på frimerke fronten elns... 5011788[/snapback] Det er vel en aldri så liten mulighet for at sport generelt har et litt større nedslagsfelt enn frimerker? Helt greit med programmer for "spesielt interesserte" all den tid det er utallige spesielt interesserte der ute. Jeg er helt enig i at fotballspillere er overbetalte, men det er i grunn en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg har egentlig alltid irritert meg over "Sporten".... på tv.. Hvorfor i helvete skal man ha et program for spesielt interreserte.. Faen like dumt som om de skulle ha nytt på frimerke fronten elns... 5011788[/snapback] Blir veldig feil å tenke sånn da. Hotel Cæsar er jo for spesielt interesserte, samme gjelder vel stort sett alle programmene som går på TVen. Folk er interessert i sport, og da vil folk SE sport. Viser de norske kanalene sport så trekker de med det seere, og seere = penger. Fotball er vel noe av det som virkelig trekker folk til TVen, så jeg er overrasket over hvor negative folk er til det. Skulle nesten tro at de ikke vil at norsk TV-kanaler skal gjøre det bra økonomisk ... Endret 16. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jo, jo. Det er greit at folk ser på Hotel Cæsar og Fotball... Vel, egentlig så er det ikke det, DERE SUGER!!! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 enn de jævla snobbete dritt ungene som gamst pedersen og john arne rise... Ikke for å snakke om at rise grein seg til hele dritten han har i dag... De kunne hatt en fast årslønn på 3-400 000 men ikke faen om de skulle hatt mer enn det når det de gjør til daglig ikke kan kalles noe i det hele tatt... 5011788[/snapback] Reknar med du kjenner Gamst Pedersen og Riise veldig godt sidan du uttalar deg så sikkert om korleis dei er, og måten Riise har komt seg dit han er i dag. Enig i at lønna gjerne kunne vore lavare, men å sei at yrket deira ikkje har mål og meining blir berre idiotisk. Dei underheld millionar av mennesker daglig, og skapar utrulig mange arbeidsplassar (nei, ein klubb driv seg ikkje sjølv). Det blir det samme som med musikk. Dei er heldige nok til å få gjere det dei elskar, men dei gir også noko til samfunnet. Dei fortjenar også å tjene litt, med det (til tider) enorme presset dei lev under. Enkelte blir også drept for feila dei gjer på fotballbana. Innlegget ditt er noko av det verste dritet eg har lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå