Jubelsau Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fotball kan brenne. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har aldrig skjønt meg på forball, masse gutter i shorts løper etter verdiløs ball for og sparke den in i et nett. Hvis den ballen hadde hatt noe verdi så kansje Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har aldrig skjønt meg på forball, masse gutter i shorts løper etter verdiløs ball for og sparke den in i et nett.Hvis den ballen hadde hatt noe verdi så kansje Det er mange jenter som spiller fotball, og Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja til fotball Nei til Valgerd Kanskje til Glockenspiel-svisj Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hater fotball på TV! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fotball er kjedelig. Men sport er sport. Skulle bare hatt en sportskanal, også kunne det gått andre programmer på tv3 og alt det der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Evt så kunne TV3 blitt en ren fotballkanal og flyttet alle de "andre programmene" over til en ny kanal? Jeg skjønner rett og slett ikke hva dere klager over. Det sendes så utrolig mye dritt på TV'n og dere klager over litt(og det er VELDIG lite) fotball? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg liker ikke fotball. på samma måte som at jeg ikke liker alle dissa såpeseriene og alt sånt. kunne bare laget en ny kanal som det ikke gikk reklame og sånt, men bare populære morsomme serier. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fotball kan brenne i helvete. Jeg hater fotball. Jeg hater fotballsupportere. Det er totalt latterlig at det går ann å oppføre seg sånn basert på et jævla råttent fotball-lag. Jeg vil ikke ha fotball på TV-en min, fordi jeg gir FAEN i fotball. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Så IKKE se på fotball da. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har aldrig skjønt meg på forball, masse gutter i shorts løper etter verdiløs ball for og sparke den in i et nett.Hvis den ballen hadde hatt noe verdi så kansje Det er mange jenter som spiller fotball, og Tordenlegger kaller vi slike jenter. Det er mye fotball på TV fordi folk liker det. Folk liker fotball fordi det er mye på TV. En ond sirkel. Jeg har egentlig ikke noe imot fotball på TV. Jeg skrur av, eller over på noe annet. Men det jeg synes er dumt er at det er så lite annen idrett. Det er mange andre idrettsgrener som lever helt i skyggen av fotballen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Til helvete med fotball!! Fram med Simpsons! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og hotel cæsar!! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og hotel cæsar!! Det er for fags og jenter, så ikke se på det hvis du er gutt Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Enkelte ganger er det fotball nesten uansett hvilken kanal man ser på. Og de lurer på hvorfor flere og flere foretrekker PC? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Skulle ønske det var fotball 24/7 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Er ikke noe galt med litt blanding. Gleder meg til den dagen Realityserier tar over TV-sendingene. Da kommer de som like fotball til å whine. Endret 11. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
pakke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvor lenge er det egentlig siden det skjedde? Det går mye mer reality enn fotball på TV, og det er ikke bare oss som liker fotball som whiner over det. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er ikke noe galt med litt blanding. Gleder meg til den dagen Realityserier tar over TV-sendingene. Da kommer de som like fotball til å whine. Tror nok ikke "reality" TV tar over sendingene, fotball tror jeg treker flere seere en reality TV. Mess TV my ass. Så blir ikke mye "whine"!?!?!?111 her i fra nei. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Fotball er bra da. Hva annet vil du se? klassekampen med dan børge? Sier noen noe annet så tar jeg det som personhets og reporter dere..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå