Gå til innhold

fotball tar over sende tid på tv'en

Myrstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med folk her, det er ikke på langt nær nok fotball på tv. Canal + redder alle oss som liker fotball med at de viser 8-10 kamper i uka minst. Hvorfor kan det ikke bli vist mer fransk, spansk og nederlandsk fotball. Æresdiv. er jo konge. Hvem ser på Hotel C****?? da har man mistet troen på livet :p

Lenke til kommentar

synes tv2 er værst på sport! NRK har jo nesten bare i helgene men tv2 har jo hver dag med masse sports extra hele faens tia! og når det ikke går sport så går det nyheter eller et eller anna debatt eller dokumentar program...

Stemmer for fler komedier!!

Takk og lov for at vi har TV3 da de sender komedier og spenningserier hele dagen uten avbryt fra nyheter og kjip sport...en fotball kamp nu og da hender jo men ikke ofte...=)

Lenke til kommentar
Takk og lov for at vi har TV3 da de sender komedier og spenningserier hele dagen uten avbryt fra nyheter og kjip sport...en fotball kamp nu og da hender jo men ikke ofte...=)

Ja, takk og lov for Days of our Lives, Reba, Heksen Sabrina, Beverly Hills 90210, Dr Phil og Britney Spears and Kevin.

:dremel:

Lenke til kommentar
Ja, takk og lov for Days of our Lives, Reba, Heksen Sabrina, Beverly Hills 90210, Dr Phil og Britney Spears and Kevin.

snakker om for meg som ikke her hjemme hele formiddagen da..

Etter fire er det masse bra komedier.. går en del bra spennings og komedier på kvelden også men ikke no jeg følger no særlig med på. men liker at de er der slik at jeg kan slå på tv`en og nesten være sikker på at det sendes noe bra...

Lenke til kommentar
både hotell cæsar og fotball SUGER simpsons eier alt og alle... ellers er det discovery

'nough said

er enig at discovery er den beste kanalen men den har ikke vi lenger :(

kabel selskapet slutta og sende den kanalen.

og derfor må jeg nøye meg med hotel cæsar til jeg flytter ut.

og jeg ser sefølgelig på simpsons men tv 3 min er ødelagt og piper hele tiden så jeg har bare tv2 å se på :no:

Lenke til kommentar
Dette har jeg også tenkt på mange ganger. Hvorfor er fotball så viktig at det skal avbryte alt annet? Møkka irriterende.

"Vi kan bekrefte at 2 fly har kollidert med World Trade Center her i New York, o..." KLIKK! "Vi avbryter sendingen for å gi dere fotball-xtra."

der sa du det.

er faen meg nesten sant og å vøtt :p

Lenke til kommentar
Fotball tar ikkje over Tv en. Over halvparten av Norges befolkning liker fotball. så

klart kanalene sender fotball da :)

... og den andre halvparten liker ikke sport.

Da syns jeg de kan lage en egen kanal for sport ( Finnes sikkert, men en egen kanal der de sende div. kamper osv.) som den halvparten som liker sport kan se på.

Lenke til kommentar
Fotball tar ikkje over Tv en. Over halvparten av Norges befolkning  liker fotball. så

klart kanalene sender fotball da :)

... og den andre halvparten liker ikke sport.

Da syns jeg de kan lage en egen kanal for sport ( Finnes sikkert, men en egen kanal der de sende div. kamper osv.) som den halvparten som liker sport kan se på.

Eller du kan lage ein sportsfri kanal. Endar alltid med at det er dei som vil sjå sport (då spesielt fotball) må betale mange tusen i året for å få sjå det dei vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...