cheeplix Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Syns det er fint. Det gir oss uten tv3 eller canal+ en mulighet til å se litt ballsparking. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Var i samme situasjon. 4 brødskiver og en stor kopp te, skrur på tven 19.33 og der var fotballhelvete igang. Pleier å spise kveldsmat hver eneste dag til hotel cæsar, men ikke i dag. Vanemenneske? Ja, til de grader. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Så lenge de sender Molde så er det selvfølgelig ikke for mye fotball! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Digger det. VM-kvalik lørdagskveld To kamper av to kvelder. Jeg synes de burde vist kamp både lørdag, søndag og mandag (det spilles jo eliteserierunder alle dagene). Ønsker meg Canal+ til Jul Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Einaste som skjedde med Hotel Cæsar var at det blei flytta til 17.30. Ikkje akkurat verdas undergang. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Einaste som skjedde med Hotel Cæsar var at det blei flytta til 17.30. Ikkje akkurat verdas undergang. det viste ikke jeg, og dermed gikk jeg glipp av hotel cæsar Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Einaste som skjedde med Hotel Cæsar var at det blei flytta til 17.30. Ikkje akkurat verdas undergang. det viste ikke jeg, og dermed gikk jeg glipp av hotel cæsar Er vel ikke fotballens feil at du er uinformert? Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Einaste som skjedde med Hotel Cæsar var at det blei flytta til 17.30. Ikkje akkurat verdas undergang. det viste ikke jeg, og dermed gikk jeg glipp av hotel cæsar Er vel ikke fotballens feil at du er uinformert? det er prinsipielt. at fotball går foran alt uansett er det som er poenget her, og det er jævla ireternedes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fotball er LIVE, serier ligger på harddisk. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det noen andre en meg her som er møkk lei av at fotbal tar over sende tid på tv'en. jeg er verfall møkk lei, jeg hadde riga meg til med mat, og satt klar i sofan å skulle til og se på hotel cæsar. så når jeg skrudde på tv'en så var det faen meg fotball der. er enig med deg på en måte, det er altfor mye fotball på tvn, men kan ikke si at hotel cæsar er noe bedre da ja til mere komiserier ogg animerte komiserier simpson, alle elsker raymond, according to jim, kongen av queens osv osv Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 De sender det folk vil se, og folk vil se fotball, så enkelt er det. Men jeg vil se hote cæsar!! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er for lite fotball i verden! NEI, det er alt for mye fotball, i helgene er kanskje hele kvelden opptatt av fotball, og når kampene er ferdige diskuterer de kampene etterpå Ned med fotball på tv Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Er det noen andre en meg her som er møkk lei av at fotbal tar over sende tid på tv'en. jeg er verfall møkk lei, jeg hadde riga meg til med mat, og satt klar i sofan å skulle til og se på hotel cæsar. så når jeg skrudde på tv'en så var det faen meg fotball der. er enig med deg på en måte, det er altfor mye fotball på tvn, men kan ikke si at hotel cæsar er noe bedre da ja til mere komiserier ogg animerte komiserier simpson, alle elsker raymond, according to jim, kongen av queens osv osv jeg er enig at det er mye bedre ting på tv en hotel cæsar, det hvar egentli ingen spesiel grunn til at jeg tok cæsar men det hvar da jeg skulle spise, å jeg liker å se på noe på tv når jeg spiser. så jeg vart litt brå sint på fotball. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Molde mot Hønefoss. Jeg hater Molde. Ser nesten aldri på TV jeg, bare når det er ting som viktige fotballkamper eller greie filmer. Så jeg synes det er greit slik det er nå. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ODDRANE ! ! ! ODDRANE ! ! ! Jeg vil ha mer fotball på tv`en Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Molde mot Hønefoss. Jeg hater Molde. ... men så bor du i Hønefoss også da Er merkelig nok fornøyd med det resultatet jeg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Molde mot Hønefoss. Jeg hater Molde. ... men så bor du i Hønefoss også da Er merkelig nok fornøyd med det resultatet jeg Jeg er og veldig fornøyd! Du skal vel på cupfinalen? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Molde mot Hønefoss. Jeg hater Molde. ... men så bor du i Hønefoss også da Er merkelig nok fornøyd med det resultatet jeg Jeg er og veldig fornøyd! Du skal vel på cupfinalen? Spørs, har lyst, men det er ikke akkurat overflod av Molde-fans her på Gjøvik, og jeg er ikke SÅ lysten på å dra alene. Av en eller annen grunn er liksom bare Ham-Kam-fans her Jaja, finner sikkert noen som skal dit. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Spørs, har lyst, men det er ikke akkurat overflod av Molde-fans her på Gjøvik, og jeg er ikke SÅ lysten på å dra alene. Av en eller annen grunn er liksom bare Ham-Kam-fans her Jaja, finner sikkert noen som skal dit. He he..merkelig det der, ja Du vil treffe mange likesinnede i Oslo den helgen Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 He he..merkelig det der, ja Du vil treffe mange likesinnede i Oslo den helgen Ja, det skal man nok ikke se bort ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå