Gå til innhold

fotball tar over sende tid på tv'en

Myrstad

Anbefalte innlegg

Er det noen andre en meg her som er møkk lei av at fotbal tar over sende tid på tv'en.

jeg er verfall møkk lei, jeg hadde riga meg til med mat, og satt klar i sofan å skulle til og se på hotel cæsar. så når jeg skrudde på tv'en så var det faen meg fotball der. :realmad:

Endret av Myrstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre en meg her som er møkk lei av at fotbal tar over sende tid på tv'en.

jeg er verfall møkk lei, jeg hadde riga meg til med mat, og satt klar i sofan å skulle til og se på hotel cæsar. så når jeg skrudde på tv'en så var det faen meg fotball der. :realmad:

Er semifinale i cupen jo. Molde mot Hønefoss. Er jo mye bedre enn Hotel Cæsar da gitt :green:

... men det kommer fra en Molde-fan.

Lenke til kommentar
Betalkanaler, hva?

nei behøver ikke å være batalkanaler bare dem blir fjerna fra "vanlige kanaler"

Hva med å fjerne Hotel Cesær fra "vanlige" kanaler, bare fordi eg ikke liker det. Hvorfor skjer ikke det? jo fordi mange liker det, det er bra business for kanalen.

Samme gjelder fotball, mange liker det og det er en viktig kamp=mange kommer til å se på det= good business for kanalen.

:)

edit : skrive feil :)

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
Hva med å fjerne Hotel Cesær fra "vanlige" kanaler, bare fordi eg ikke liker det. Hvorfor skjer ikke det? jo fordi mange liker det, det er bra buisniss for kanalen.

jo det er sant det, men samma for meg om dem fjerner hotel cæsar fra "vanlige" kanaler bare jeg får sett det.

men syns fortsatt at dem kan lage egene kanaler til fotball fordi det er veldig sesong prega.

å syns dem kan tenke på oss andre tv titere for det er vi som gir kanalen pengene dem trenger, trukke dem hadde klart å fått det til å gå rundt med å bare sende fotball

Endret av Myrstad
Lenke til kommentar

Hotel cæsar ruler :w00t:

Jeg har aldri vært noen stor sportsfreak, og fa** ta de jæv**** som til og med stjeler småbarnas yndligsprogrammer fra dem. :thumbdown: De SKAL ha en fast tid for programmer de sender, og de må ha en veldig god grunn for å avbryte dem!! :realmad:

Endret av simerix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...