ka1ser Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg postet i denne tråden en gang for ca et år siden. Nå har den fulgt meg på "mine innlegg" siden. I tillegg må det ha vært forumets verste telletråd. Stor takk til White som fikk tråden stengt! Tips til dere som fikk opp postcounten deres med minst en per dag; lag ett forum, f.eks favorittsang.tk, så kan dere se hvem som klarer å poste flest sanger Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 So what om det er en telletråd? Hvorfor må forumet absolutt være så A4.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Synes gjerne slike tråder kunne få eksistert innenfor "søppelkategorien". Men håper nå endelig forumet begynner konsekvent å ta avstand fra telletråder(Ikke bare teoretisk men praktisk også). Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 So what om det er en telletråd? Hvorfor må forumet absolutt være så A4.. Enig Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 So what om det er en telletråd? Hvorfor må forumet absolutt være så A4.. Enig Men problemet kunne jo løses slik at alle parter ble fornøyde ved å opprette en egen telletrådkategori innenfor ett eller annet sted som ikke økte postcounten og ikke dukket opp på "mine innlegg"? På den måten kunne disse brukerne spamme så mye de ville i en dedikert tråd uten at det forstyrret resten av forumet. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva er problemet ditt med at den tråden eksisterte, når eg leste sang tittler der, så kan eg jo vurdere å gå til anskaffelse av den sangen, siden brukerene passivt reklamerer for den. så tråden i mitt syn hadde et bra poeng. Men derimot denne posten, Skal du liksom poste et nytt gledesutbrudd for hver post som blir låst når du blir glad? det er vertfall tull. Rapportert. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men derimot denne posten, Skal du liksom poste et nytt gledesutbrudd for hver post som blir låst når du blir glad? det er vertfall tull. Hvofor er det tull? Det finne jo en helt egen kategori for dette så da må det vel være meningen at den skal brukes?? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 trodd emeningen med denne delen av forumet var å komme med sakelig gledesutbrudd, ikkje tåpelige ubrudd, med å si at "JAAA, endelig blei den tråden stengt" skal alle liksom gjøre slikt, hvor rotete blir ikkje dette formuet då? og siden enkelte (innkludert moderator teamet) mener at det er en telletråd, hva er då probmemet med å flytte den til OT-Baren, så blir jo ikkje Posten talt med lenger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er alle så opptatt av "telletråder"? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er alle så opptatt av "telletråder"? fordi enkelte mener det er feil måte å skaffe seg innlegg på. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg er enig med trådstarter jeg. Jeg postet der for lenge siden en gang, det skulle jeg ikke gjort.. Den har forfulgt meg... Men det er min mening Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva er problemet ditt med at den tråden eksisterte, når eg leste sang tittler der, så kan eg jo vurdere å gå til anskaffelse av den sangen, siden brukerene passivt reklamerer for den. så tråden i mitt syn hadde et bra poeng. Det å kjøpe CD-er/plater på grunnlag av en telletråd er da overhodet ikke noe lurt. Det er ytterst få (så vidt jeg har sett) som faktisk sier hvorfor den sangen/platen er favoritten deres. Hvorfor i alle dager skulle nå en bruker bruke en rekke navn som en guide til hvilken musikk han/hun bør kjøpe. Det gir jo ingen mening. Tråden var unødvendig, og det er rart at den ikke ble stengt før. Jeg kan faktisk si at jeg stilte meg svært enig i å stenge den, og det er jeg sikker på at andre fra moderator-teamet også gjorde. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det å kjøpe CD-er/plater på grunnlag av en telletråd er da overhodet ikke noe lurt. Det er ytterst få (så vidt jeg har sett) som faktisk sier hvorfor den sangen/platen er favoritten deres. Hvorfor i alle dager skulle nå en bruker bruke en rekke navn som en guide til hvilken musikk han/hun bør kjøpe. Det gir jo ingen mening. Fordi navnet kan gi en pekepinn på hva slags musikk det er, også laster man en låt eller to og sjekker det ut. Har kjøpt mange CD'er etter å ha gjort sånn. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det å kjøpe CD-er/plater på grunnlag av en telletråd er da overhodet ikke noe lurt. Det er ytterst få (så vidt jeg har sett) som faktisk sier hvorfor den sangen/platen er favoritten deres. Hvorfor i alle dager skulle nå en bruker bruke en rekke navn som en guide til hvilken musikk han/hun bør kjøpe. Det gir jo ingen mening. Fordi navnet kan gi en pekepinn på hva slags musikk det er, også laster man en låt eller to og sjekker det ut. Har kjøpt mange CD'er etter å ha gjort sånn. Man kjøper jo ikke CDer etter hva gruppen heter? Dessuten støttet ikke hw.no piratkopiering slik du nevner... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dere som er ute etter musikk utifra lister ol, her er et tips til dere: http://www.allmusic.com/ Her kan dere finne lange lister og mye mer info en den tåpelige nevnte tråd ga. Jeg har tidligere tatt opp denne tåpelige telletråden og et av hovedargumentene var ,som også nevnt over, at den inneholdt ingen som helst info om musikken. Jeg forslo at den kunne bli bedre dersom man i tillegg skrev litt om hver låt og hva som gjorde denne til en favorittlåt. Dette var det selvfølgelig ikke noen interesser for da tråden tydeligvis kun eksiterte som en telletråd. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Og hadde faktisk tråden vært slik som den tråden der man poster den siste filmen man så, og skriver ett kort referat, da hadde det ikke vært så dumt. Jeg har vært så dum å postet der også for en tid tilbake, men der kan jeg i allefall lese noe nyttig, både debatt, info osv. Faktisk er det enkelte som opplyser hvor man kan få kjøpe litt sære filmer Dette er faktisk mitt første emne i denne kategorien, og jeg har ikke tenkt til å juble hver gang en slik tråd blir stengt, faktisk var dette en av de verste på forumet, og jeg ser ingen nytte i en slik. Som Vice nevnte, er allmusic ett mye bedre alternativ enn at jeg poster en sang jeg med en feil lastet ned på Kaaza, og fikk på hjernen! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Endelig døde denne tråden, begynte å lure på nå den skulle dø ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 PM for adressen min hvor dere kan sende takkegavene Nei, men seriøst; det ante meg at det var flere enn meg som ikke så nytteverdien i den tråden og jeg tok det opp internt. Faktum er at det er en telletråd som var mer til bry enn nytte. Dere må bare starte en ny en, men sørg for at det blir gjort på skikkelig vis og at den åpner for diskusjon, samt at den er interessant for andre brukere. Det er umulig å gjøre alle til lags, men denne gang tror jeg flertallet står på min side, for ikke å snakke om retningslinjene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 For ganske lang tid siden hendte det at jeg posta der selv, men etter hvert gikk det opp for meg at det var jo en ren telletråd som de andre sier. Kvalitet foran kvantitet på dette forumet! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kunne den ikke blitt flyttet til ot-baren da? Likte den tråden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå