Duffy85 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen som veit hvordan jeg kan finne ut ip'en til noen ved hjelp av mac adr? Har 2 personer på det trådløse nettverket mitt som ikke skal være der ifø. min mac adr liste så skulle gjerne sendt dem en melding. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vet ikke om du kan få noen glede av dette programmet? http://www.youngzsoft.net/cc-get-mac-address/ Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Om du ikkje vil at andre skal bruka nettet ditt så må du sikra det! WPA er grei sikring. Dei fleste routerar har liste over utdelte ip'ar, har du sett der? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Om du ikkje vil at andre skal bruka nettet ditt så må du sikra det! WPA er grei sikring. Dei fleste routerar har liste over utdelte ip'ar, har du sett der? Det er sikkra men kan jo tenke deg med 20 stk som skal ha et passord så er det fort for dem å gi det til en kamerat. Fant ikke noe liste på Linksys'n heller. Fant en måte å finne ip'en på og. Ping 192.168.3.xxx alle sammen som ikke er veldig mange også arp -a så da hadde jeg hele lista over mac adr hvis kanskje andre skulle lure i senere tid. Skrudde på at mac filter så de er ute nå men kunne bare tenkt meg å høre hva de hadde å si til sitt forsvar. takk for hjelpa Pingla og Ggg. Programmet funnka bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå