iStephano Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg ser etter en antistatisk armlenke, men har kommet over mange på pcutstyr.no, men hvilken kan dere anbefale? Og er det nødvendig med fotlenke og? takker for svar. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: BanAnus skrev (2002-08-15 14:32):Jeg ser etter en antistatisk armlenke, men har kommet over mange på pcutstyr.no, men hvilken kan dere anbefale? Og er det nødvendig med fotlenke og?takker for svar. Jeg bruker biltema sin... koster 50 kr eller.no... :smile: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 ok, men jeg tenkte meg å handle over nettet, har ikke tid til å dra rundt nå for tiden. En du kan anbefale meg på pcutstyr.no eller et annet sted. Å man trenger vel bare en armlenge, ikke mer? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 trenger en stor rom drakt :razz: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 ha ha ha nei jeg kjøpte en fra biltema, like greit. takk for svar da, kansje ikke hn siste.... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 hehe. sorry . måtte bare ha litt humor inn i dagen min. :wink: menne greit valg det du gjorde der. vurderer snart å kjøpe selv etter å lest 3 sider med antistatiske ting. *for et stresS* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Syns det antistatisk-lenke er bullshit...beklager å måtte si det men jeg syns det er det. Så lenge man tar i kabinettet før man settering i gang og ikke subber med fotene i gulvet så er det liten sannsynlighet for at noe skal bli skadd... Mvh B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå