hovdal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 når jeg skal komplimere eller hva det er så får jeg opp: configure: error: no acceptable C compiler found in $PATH er det noen som har peil på hva det er,og hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
hovdal Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 men vet hvordan jeg gjør det,har prøvd men får bare opp dette: Where HOST and TARGET are something like "sparc-sunos", "mips-sgi-irix5", etc. er helt blank på linux da Lenke til kommentar
hovdal Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 har fått det til nå :!: var ikke så vanskelig som det virket Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvis du er helt blank på Linux så bør du kanskje holde deg unna kompilering. GCC følger med distroen din, du må bruke pakkesystemet til å installere. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Distro? Program du ville ha inn? Som regel kan du berre bruke pakkesystemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå