GtReBra Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Jeg lurte på hvordan hord tar magmadar? hørt noe om stance dance, men noen som kan forklare dette i detalje. Lenke til kommentar
Haku Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 vi har en mt som har aggro .... så har vi noen huntere som har tranq shot ... Priestene våre healer tanken og dps ... når magmadar går i frenzy så bruker hunterne tranq shot... Dps driver å slår å sånn på magmadar ... tilslutt dør magmadar og vi får epix profilen min er ikke oppdatert men jeg har pants of prophecy nå \o/ Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 er ikke warrior men stancedance i den forstand vil si at warrior bytter til berserkerrage/stance rett før magmadar hiver ut AE fear om du skjønte det. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Et lite tips er å la warrior løpe in in Zerk stance, med zerk rage på så han er immune mot den første fearen. Og tremor totem FTW. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Ta med 40 shamans, still dem opp på rekke og frostshock! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Du trenger to tranq shot som hunters skyter på Magma når han går frenzy, bruk shadow protection som priests gir deg for å kanskje forhindre fear. Det er også noen som burde ha en addon som forteller deg når han fearer slik at de fleste kan komme seg unna i tide. Gl Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Antar han er ute etter hvordan dem skal gjøre det angående fear. Stance dance hvil si at warrior går i berserker stance før fear og bruker en ability (husker ikke hva den het) som gjør han immune til fear. Så går han tilbake i defensive stance igjen. Så til berserker når fear nermer seg osv. Vet ikke hvordan tremor totem funker men det kan vel brukes og. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Det heter Zerker Rage Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Ta med 40 shamans, still dem opp på rekke og frostshock! Don't go there... just don't... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Ta med 40 shamans, still dem opp på rekke og frostshock! Du blander paladin og shaman. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 bruk shadow protection som priests gir deg for å kanskje forhindre fear. Kan du det? I såfall visste jeg det ikke, har aldri buffet med shadow prot før en magmadar kamp Lenke til kommentar
Haku Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Du trenger to tranq shot som hunters skyter på Magma når han går frenzy, bruk shadow protection som priests gir deg for å kanskje forhindre fear. Det er også noen som burde ha en addon som forteller deg når han fearer slik at de fleste kan komme seg unna i tide. Gl tok ham med en hunter i raid \o/ vet guilds har tatt ham med ingen huntere it's all good Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Vi har verken locks med blood pact, huntere eller dwarf priests.. lurer på hvordan vi klarer oss Skjønner ikke helt den greia med dwarf priests, de er jo rett og slett stygge... (undead>human>dwarf...) Man klarer seg fin om man vet hva man driver med Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Magmadar : Physical attacks, fire attacks (make sure auras and totems are up) Magmadar is a fairly easy and simple fight. Essentially as long as the MT is kept up with fear wards or other abilities that stop him from running like a girl the raid will do fine. Magmadar also has a handful of other abilities, other than the AE fear, such as DOT’s, fire blasts, and ground based DOT’s. Most of these do not do much damage, as long as the raid pays attention to their position the damage is minimal. Conflagrations do however hurt quite a bit, especially if you are feared and cannot heal yourself. This is where the PVP trinkets come in very handy, but all healers should be watching out for players with this DOT on them. Yet the real problem is properly dealing with the fears, this can essentially be done by utilizing a trinket early on as the charge is made and then having a Dwarven Priest or Shaman make sure fear wards stay on the main tank. Once this is done healers and ranged should stay at max range and do their jobs. On top of this if you are on alliance three or four paladins (if not all) should stay out of range so that when the AOE fear is casted they can immediately start dispelling the fear. This can most effectively be done by using a rather simple timer system. Magmadar AOE fear works very simply, once it is casted he cannot cast it again for thirty seconds. This means as soon as the fear is casted a timer should be set and announced when it is at twenty-five seconds. This allows those that are not needed, IE healers, mages, to back away from the fight and move out of fear range then move back in after the fear is casted in five to ten seconds. Other than this healers should be healing the main tank and others that get hit by AOEs, ranged should be nuking, other melee should be hitting but not pulling agro, and hunters should be tranquilizing shot Magmadar anytime he into berserk mode. Having three to four hunters with tranquilizing shot helps however it can probably be done with one or two, assuming they don’t miss. Once again three quick tips that will allow for a simple and easy victory: 1) MT is in proper position and holds agro while having anti-fear maintained on him 2) Tranquilizing shots are used whenever Magmadar goes into a frenzy 3) Raid members watch their positions to make sure they are not in DOT’s and also healers move out of fear range to ensure the MT stays alive. Denne forklarer ganske godt for begge factions. Endret 23. september 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 vi har en mt som har aggro ....så har vi noen huntere som har tranq shot ... Priestene våre healer tanken og dps ... når magmadar går i frenzy så bruker hunterne tranq shot... Dps driver å slår å sånn på magmadar ... tilslutt dør magmadar og vi får epix profilen min er ikke oppdatert men jeg har pants of prophecy nå \o/ tæhæhæh, guildmate jo <Roosa, warlock, Ephorate > Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 bruk shadow protection som priests gir deg for å kanskje forhindre fear. Kan du det? I såfall visste jeg det ikke, har aldri buffet med shadow prot før en magmadar kamp Merka noen forskjell? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Å unngå fear ved å ha høy shadow resist er nok mulig, men lite praktisk. Bare å gjøre det du skal, så er saken grei For alliance er det utrolig greit å ha dwarven priests. Helst to eller flere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Det du kan gjøre dersom du er horde eller ikkje har dorf-priests er å la en paladin/shaman/priest stå nært nok MT til å dispelle, og enda en litt lengre borte. Når fearen kommer må den som står ytterst dispelle førstnevnte slik at han kan dispelle MT. Er litt tricky mtp timing og sånt, men med Ventrilo, Teamspeak eller lignande går det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå