abarhaugen Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hei! Har bygget ny pc selv og når jeg slår den av så starter den på nytt, dette skjer ikke hele tiden men av og til så starter den automatisk opp igjen! noen som vet hva det er? TRENGER RASKT SVAR!!! MVH Andreas Barhaugen Lenke til kommentar
exis Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 prøv å snu connectoren til powerkabelen, den dippedutten som heter "pwr sw" eller noe i den duren. prøv med en annen strømforsyning annet hk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: exis skrev (2002-08-15 14:42):prøv å snu connectoren til powerkabelen, den dippedutten som heter "pwr sw" eller noe i den duren.prøv med en annen strømforsyningannet hk Tvilsomt...ville heller ha skjekket om du har et NIC som har wake on lan, noe som kan gjøre slike ting som du har problemer med. For å redigere options for Wake On Lan så må du gå i bios, eller trykke CTRL+Alt+B(er i allefall slik hos en kompis av meg). Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 kan hende når du slipper power knappen så starter pcen igjen. men jeg vet ikke åssen hk du har. vet at kameraten min ble forbanna pga det der helt til jeg ga han toweret mitt. ehe Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 hadde noe av det samme problemet med Abit Kg7 raid. men når jeg brukte det i et annet kabinett, men det var bare av og til (merkelig nok). sikkert noe bug med knappen. eller at jeg holdt den for lenge.. kjøp MSI :wink: Lenke til kommentar
duudee Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Vel.. Min datamaskin. - Egenskaper. - Avangsert. - "Oppstart og gjenoppretting". - Instillinger. - "Systemfeil" - Vekk med haka på Start på nytt automatisk. Skru av maskina.. Nå vil du få bluescreen istendenfor at maskina rebooter. Fattet du den ? Enten har du en hardware feil (lite trolig). Eller en software feil (les. Win XP) Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Har hatt samme problemet med XP selv. Jeg løste det med å slå på hibernation under power options Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Velkommen til reboot klubben, som Dan sa over, Jensen ISDN og Billion ISDN adapter lager kluss vist du ikke har de rette driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå