StupidNick Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei! Jeg vil se på tv med pc'n og vurderer derfor å kjøpe et tv-kort til pc'n. Jeg har lyst til å ta opp programer på harddisken. Jeg ønsker også god programvare, bra kvalitet på bildet. Kan noen anbefale et bra tv-kort? Kn godt koste litt også, da det skal brukes ganske ofte. På forhånd takk! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 I motsetning til enkelt forumbrukere er jeg fortsatt veldig fornøyd med Pinnacle produktene. Har hatt både PCI og USB versjoner og alle har fungerte ytterst stabilt og uten mangler i mange år på flere forskjellig pc'er. Pinnacle Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 så pinnacle er tingen.. Tittet litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311089&cks=PRL er den grei eller? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 dette er vel en digital landmottaker? altså kun brukbar i usa (foreløpig). correct me if i'm utterly wrong.. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Må vel advare deg at Pinnacle kortene (så vidt jeg vet) ikke har hardware encoding på opptak ennå. Det betyr at du må ha en oppegående pc da man her benytter seg av CPU kapasiteten. Ellers er det bare løp og kjøp. Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 århundrets tips - og det helt gratis! prøv søk i forum neste gang - har vært besvart sikkert 1000 ganger, og på den korte tiden jeg har vært aktiv her, sikkert 10 talls ganger. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Må vel advare deg at Pinnacle kortene (så vidt jeg vet) ikke har hardware encoding på opptak ennå. Det betyr at du må ha en oppegående pc da man her benytter seg av CPU kapasiteten. Ellers er det bare løp og kjøp. Det skulle ikke være noe problem da jeg har en AMD 3200+ @ 2.5 Ghz. Men kan noen bekrefte det ludde sa, funker den bare i USA? RoosterX; *ignore* Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men kan noen bekrefte det ludde sa, funker den bare i USA? Jeg tror ikke Komplett selger ting som ikke kan brukes i norge. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Men kan noen bekrefte det ludde sa, funker den bare i USA? Jeg tror ikke Komplett selger ting som ikke kan brukes i norge. det var det jeg også trodde Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Her får du vite når DVB-T kan brukes i Norge.. Ryktene sier at det er prøvesendinger fra Tryvann, men jeg ville ikke satset på å bruke det. Selv er jeg veldig fornøyd med PVR-kortene fra Hauppauge, dog jeg bruker dem på Linux med MythTV. -Kisp Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Tror kanskje jeg dropper det DVB-T-kortet da. Men Hauppauge PVR350, er det et greit kort? Endret 23. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 ok... Da går jeg for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå